اشتباهات رایج در بازاریابی تلفنی،قسمت اول

سلام دوستان عزیز وقت شما بخیر
در ادامه آموزش ها بازاریابی در این سری از آموزش ها میپردازم به بازاریابی تلفنی که در کشور ما و تمامی کشور های دیگر به صورتی کاملا جدی و مهم و کاربردی پیگیری میشود و یکی از رکن های مهم بازاریابی را در هر کسب و کار تشکیل میدهد که البته راحت ترین راه بازاریابی نیز هست و نیاز به تجهیزات و بودجه هنگفتی نیز ندارد پس تا انتها همراه من باشید

در این مقاله نیز به شرح چندین مورد از مشکلات و مواردی که در بازاریابی تلفنی رایج است میپردازیم.

  • اجناس و خدمات و کسب و کار خود را به مشتریان تحمیل نکنید

دوستان عزیز در ابتدا مثالی برای درک بهتر باز گو میکنم مثلا بیشتر ما از افرادی که همواره از خود تعریف می کنند چه درست و چه غلط و می خواهند خود را در نظر دیگران بلند مرتبه نشان دهند، خوشمان نمی آید. این امر در تجارت نیز صادق است.دوستان عزیز آیا شما دائما درباره محصولات و خدمات خود و مزایای آن ها صحبت می کنید؟ این کار مشتریان را به عقب می راند و سبب میشود که به سخنان شما گوش ندهند زیرا میدانند که سخنان شما پر از اغراق است.شما باید در بازاریابی تلفنی فقط درباره مواردی صحبت کنید که مورد توجه مشتریان است و پیشنهاداتی در مورد تقاضاهای آن ها ارائه دهید و نه چیزی بیش از این.

  •  نداشتن تبلیغات کافی برای معرفی شرکت و کسب و کار شما به مشتریان

دوستان عزیز ذکر این نکته بسیار مهم و ضروری است که موفقیت در تجارت تلفنی هنگامی محقق می شود که در یک تماس تلفنی بتوانید نیاز مشتری را به سرعت دریافت کنید و آن را درک کرده و راه حل های پیشنهادی خود را به او تفهیم نمایند تا اون نیز راه حل های شما را به صورت کامل درک کند.دوستان عزیز اگر مشتریان شما متوجه شوند که چه کمک هایی می توانید به آن ها کنید، حتما دوباره با شما تماس خواهند گرفت و برای شما تبلیغ خواهند کرد و مشتریان شما میشوند بازاریابان شما

در ادامه همراه من باشید دوستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *