یا سلام
دوستان پیرو مقاله شبکه های اجتماعی و تجارت الکترونیک در این پست بررسی میکنیم که چه کسب و کار هایی برای چه شبکه های اجتماعی مناسب ترند
شبکه های اجتماعی زیادی وجود دارند ولی چند مورد از ان ها از همه پرکاربرد تر هستند و کاربران پارسی زیان بیشتری در آن ها یافت میشود و برای کسب و کار اینترنتی شما مناسب ترند.به عنوان مثال:
- فیسبوک
- توئیتر
- لینکدین
- گوگل پلاس
- یوتیوب
1. فیسبوک
اگر کسب و کار شما بیشتر حالت تصویری و بصری دارد از فیسبوک استفاده کنید
بیشتر کاربران فیسبوک به صفحه هایی که در آن خبری از تخفیف هست روی می آورند
فیسبوک بیشترین بازدید از طریق تلفن های همراه را دارد پس میتوان گفت که بیشتر مردم میتوانند دائما در حال گشت و گذار در فیسبوک باشند و این بعنی دیده شدن چند برابری
2. توئیتر
اگر تجارت غیر بصری دارید از توئیتر استفاده کنید
اگر میتوانید تجارت خود را در یک جمله توضیح دهید که گیرا باشد توئیتر بهترین مکان برای شماست
توئیتر برای تجارت هایی که در میان صاحبان کالا با صاحبان کالا در حالت مکمل است بسیار مفید است
3.لینکدین
اگر میخواهید مورد توجه شرکت های بزرگ باشید از این شبکه استفاده نمائید
لینکدین مکانی برای معرفی کسب و کار هایی برای شرکت های بزرگ است زیرا مخاطبین این شبکه افراد تحصیل کرده و صاحب منصبی هستند
4.گوگل پلاس
اگر شما کسب و کار برند ها را دارید از گوگل پلاس استفاده کنید
به عبارت دیگر اگر در کسب و کارتان سئو بخش مهمی از کسب است این شبکه بسیار مفید است
البته لازم به ذکر است که بیشتر کاربران گوگل پلاس مرد هستند پس اگر حرفه شما مردانه است شک نکنید و زود تبلیغات را آغاز کنید!!!
5. یوتیوب
طبعا کسب و کار هایی که در آن نمایش محصولات بیشترین نقش را دارد به سراغ یوتیوب بیایند
یوتیوب شبکه تصویر است پس ویدئو های خود را آماده کنید
امیدوارم این مطلب برای شما و کسب و کارتان مفید واقع شود
شما نیز نظر خود را با ما در میان بگذارید
موفق باشید
دیدگاهتان را بنویسید