نماد سایت بیگ تم

قالب وردپرس خبری NewsZone اسکای نیوز

قالب وردپرس خبری

قالب وردپرس خبری NewsZone

قالب وردپرس خبری NewsZone یا همان قالب خبری اسکای نیوز یک قالب وردپرس خبری زیبا است. این قالب خبری وردپرس از افزونه های متعددی نظیر افزونه وردپرس چند زبانه کردن سایت WPML و افزونه انجمن ساز bbpress و افزونه فروشگاهی ووکامرس  پشتیبانی میکند. ظاهری زیبا و کاربر پسند دارد که شما برای زمینه فعالیت های وبلاگی , خبری , مجله خبری , مجله تفریحی و سایت های آموزشی از قالب وردپرس news zone استفاده کنید.

قالب وردپرس خبری NewsZone (قالب خبری اسکای نیوز) – قالب وردپرس خبری فارسی زیبا برای ایرانیان

قالب وردپرس خبری نیوز زون کاملا واکنشگرا و رسپانسیو طراحی شده است و در دستگاه های مختلف بهترین کارایی را دارد و همینطور با آخرین تکنولوژی روز کدنویسی شده است. این قالب بصورت کامل و بطور CSS3 و HTML5 نوشته شده است. قالب خبری فارسی نیوز زون با داشتن شش قالب بندی مختلف و زیبا کار را برای انتخاب شما آسان کرده است. همچنین این قالب تحت پشتیبانی بیگ تم می باشد و بروز رسانی قالب خبری نیوز زون (اسکای نیوز) در ناحیه کاربری برای شما در دسترس خواهد بود.

قالب خبری واکنشگرا وردپرس

 

از امکانات قابل توجه قالب وردپرس نیوز زون واکنشگرا بودن آن است که این موضوع بطور کامل در پیشنمایش فارسی و انگلیسی آن مشهود است. از شما دعوت میکنم تا از قالب های دیگر خبری ما نیز نظیر قالب خبری نانومگ و قالب خبری Adams دیدن کنید.

 

قالب خبری وردپرس نیوز زون

ویژگی های قالب خبری وردپرس نیوز زون

همینطور که در تصویر بالا مشاهده می شود قالب وردپرس مجله خبری نیوز زون امکانات قابل توجهی بعنوان یک قالب خبری دارا است و این تنها گوشه ای از امکانات این قالب می باشد. ما شما را به استفاده از این قالب زیبا دعوت میکنیم و مطمئن هستیم این قالب شما را به موفقیت قابل توجهی می رساند.

قالب وردپرس news zone هم به مانند تمام قالب های تجاری ما دارای پکیج کامل و بسته نصبی فارسی می باشد. قالب خبری نیوز زون (اسکای نیوز) یک سایت دو زبانه و یک فروشگاه تمام عیار و یک انجمن کامل را در کنار هم برای شما فراهم کرده است.

قالب فروشگاهی ووکامرس وردپرس

همچنین از شما دعوت میکنم از محصول ویژه ما تحت عنوان “ساخت بسته نصبی آسان برای وردپرس” دیدن بفرمایید.

ما آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان هستیم. اگر سوالی در این رابطه داشتید در زیر همین مطلب و در قسمت نظرات مطرح بفرمایید.

همچنین می توانید سوالات، نظرات و پیشنهادات خود را از طریق صفحه تماس با ما به دست ما برسانید.

قالب وردپرس خبری نیوز زون به صورت بسته نصبی ارائه شده یعنی با راه اندازی بسته نصبی شما سایتی دقیقا شبیه به پیشنمایش خواهید داشت و این باعث سرعت عمل در کارهای شما می گردد.

 

 

خروج از نسخه موبایل