نماد سایت بیگ تم

قالب وردپرس فروشگاهی Sara ووکامرس

قالب وردپرس فروشگاهی

قالب وردپرس فروشگاهی Sara ووکامرس

سلامی پاییزی خدمت دوستان عزیز قالب وردپرس فروشگاهی Sara پوسته ووکامرس رو اینبار آماده کردیم  یک قالب وردپرس فروشگاهی تمام عیار و بی نظیر مثل دیگر قالب های وردپرس بیگ تم بی نظیر , این پوسته وردپرس سارا Sara هست که به اصطلاح سارا تم ( Sara Theme ) قالبی برای انواع فروشگاه های حرفه ای در هر زمینه ای , گستردگی و امکانات فوق العاده قالب فروشگاهی sara سبب میشه شما هم بخواید از این قالب برای سایت وردپرس خودتون استفاده کنید. قالب فروشگاهی وردپرس ســـــــــارا یک پیشنهــــــــــــــــاد ویژه از سوی بیگ تم می باشد.

قالب وردپرس فروشگاهی Sara برای ووکامرس

قالب وردپرس فروشگاهی Sara برای ووکامرس

قالب وردپرس sara ظاهری بسیار شکیل و زیبا داره که سبب میشه بتونید چیدمان محصولاتتون به شکل کاربر پسندی بچینید امکانات و قابلیت هایی که قالب وردپرس سارا درون خودش جای داده سبب شده یک قالب کامل و بدون نقص باشه شما با مشاهده پیش نمایش خواهید دید که با نصب قالب و افزونه های مورد نیازش یک سایت کامل و بدون نقص فروشگاه اینترنتی آنلاین دارید.

قالب ریسپانسیو و پاسخگویی کامل

قالب وردپرس فروشگاهی sara به طور 100 درصد ریسپانسیو طراحی شده که امکان نمایش در انواع دستگاههای و رزولیشن های متفاوت چون موبایل تب لت کامپیوتر های رومیزی لپ تاپ ها و …. بدون مشکل نمایش داده بشه. این قابلیت رو امروزه با کلیه سایت ها داشته باشن چرا که امروزه تعداد زیادی از کاربر سایت ها از طریق گوشی های موبایل و تبلت به سایت مراجعه می کنن اگر مهم هست برای شما که این بازدید ها رو از دست ندید حتما قالب وردپرس شما باید ریسپانسیو باشه.

درای دو افزونه پریمیوم به صورت رایگان همراه قالب

داخل پکیج قالب ووکامرس سارا تم دو افزونه اورجینال وجود داره که به صورت رایگان همراه با قالب ارائه شده افزونه ویژوال کامپوزر و افزونه رولیشن اسلایدر که ارزش این دو افزونه 185000 هزار تومان می باشد با خرید این قالب شما 185 هزار تومــــــــان سود می کنید .

قالب وردپرس فروشگاهی

 

در ادامه برخی از ویژگی هایی قالب وردپرس فروشگاهی حرفه ای Sara رو به روایت تصویر می تونمید مشاهده کنید توجه داشته باشید اینها فقط و فقط بخش کوچکی از امکانات قالب sara هستن و شما جذابیت و زیبایی قالب رو باید در پیشنمایش زنده مشاهده کنید

قالب وردپرس sara

قالب وردپرس sara

قالب فروشگاهی

سارا تم

قالب sara

پوسته فروشگاهی سارا

قالب فروشگاهی وردپرس

برخی ویژگی های کلیدی قالب وردپرس فروشگاهی sara theme

Sara WooCommerce WordPress Market Theme

آموزش قالب فروشگاهی sara

 

 

خروج از نسخه موبایل