سلام خدمت شما دوستان همراه بیگ تم
آیا شما با بازاریابی در اینستاگرام آشنایی دارید؟
اینستاگرام یک ابزاری مناسب و قدرتمند برای پیاده سازی یک برند به صورت تصویری می باشد.شبکه اجتماعی اینستاگرام قدرت تعامل را درکسب و کارها افزایش می دهد و با نمایش خلاقانه تصاویر محصولات و پیاده سازی هشتگ ها می تواند باعث افزایش فروش شود.اینستاگرام با بیش از 300 میلیون کاربر فعال از یکی از پرطرفدار ترین شبکه های اجتماعی می باشد که فعالیت آن بر مبنای اشتراک گذاری تصاویر است و پینترست با 250 میلیون کاربر در رتبه بعدی قرار گرفته است.اگر شما دوستان بازاریابی اینستاگرام را تجربه نکردید با من همراه باشید و با نکات ان آشنا شوید:
- داشتن پروفایلی خیره کننده در اینستاگرام
پروفایل های اینستاگرام محدود به 150 کاراکتری باشند وتوسط موتورهای جستجو نمایش داده نمی شود،تمامی پست ها و مطالب شما در اینستاگرام را،تصاویر تشکیل می دهند،پس شما می بایست از تصاویری با وضوح و کیفیت بالا برای جذب مخاطبان و ایجاد تعامل با آنها استفاده کنید و لازم است تصاویر شما دارای پیامی منسجم و روشن باشند که در این صورت برای مخاطبان هدفدار دارای اهمیت می باشد.از زمینه ی مناسبی برای نمایش برند خود استفاده کنید،از محصولات و خدمات خود طوری در تصاویر استفاده کنید که مخاطبان را علاقه مند کند.
- مخاطبان خود را در اینستاگرام پیدا کنید
هشتگ ها از نیروها حیاتی در اینستاگرام می باشند،پس لازم است شما از قبل شناسایی کنید که مشتریان شما از چه هشتگ هایی بیشتر استفاده می کنند و همچنین فراگیری این موضوع که مخاطبان شما چگونه درباره محصولات و یا صنعت شما صحبت می کنند ،بسیار مهم می باشد و همچنین دانستن اینکه رقیبان شما چگونه در این پلاتفرم ،گام های موفقیت را طی می کنند یکی از نکات کلیدی است.
شما می توانید هشتگ های مربوطه را پیدا کنید و کاربرانی را که در گیر محصولات و یا خدمات شما می باشند را دنبال کنید. همچنین کسی که دنبال کنندگان فراوانی دارند و به طور منظم به تعامل در اینستاگرام می پردازند هم گزینه های مناسبی به نظر می آیند.شما می توانید از روش های دیگری مانند Find Friends، Suggested Users و Instagram Direct برای خودتان Follower پیدا کنید.
از همراهی شما دوستان سپاسگزارم
می توانید ادامه مطالب را در لینک شروع بازاریابی در اینستاگرام – بخش دوم مشاهده کنید