بــیــگ تــم
مرجع قالب وردپرس ، افزونه وردپرس ، آموزش وردپرس ، هاست وردپرس

جستجو
فقط جستجو من
جستجو در عنوان
جستجو در محتوا
جستجو در دیدگاه ها
جستجو در خلاصه ها
Filter by Custom Post Type
برگه‌ها
پیش نمایش فرم
اسلایدر دلخواه

خانه / بازاریابی اینترنتی / بازاریابی شبکه های اجتماعی / شروع بازاریابی در اینستاگرام – بخش دوم

شروع بازاریابی در اینستاگرام – بخش دوم

شروع بازاریابی در اینستاگرام - بخش دومReviewed by مدیرکل on Sep 12Rating: 4.5

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما دوستان و همراهان بیگ تم
با ادامه بازاریابی در اینستاگرام با شما همراه هستم .امیدوارم با فرا گرفتن نکات در هر مطلب بتوانید بازاریابی خود را در اینستاگرام ارتقا بدهید و یا برای شروع بازاریابی خود در اینستاگرام دست به کار شوید،پس به ادامه نکات توجه کنید:

  • در اینستاگرام فعالیت کنید و گروه خود را ارزشمند کنید

مطالعات Forrester، اینستاگرام را به عنوان “سلطان تعاملات اجتماعی” بیان کرده است و آن را مکانی می داند که همه افراد را به سوی خود جذب می کند،بر طبق این مطالعات نام های تجاری برتر در اینستاگرام میزان مشارکت 4.21 درصدی برای هر دنبال کننده به همراه خواهد داشت ،یعنی دنبال کنندگان اینستاگرام 58 برابر فیس بوک و 120 برابر توئیتر به فعالیت و تعامل مشغول هستند.
شروع مکالمه با مشتریان از جلوه های با ارزش بازاریابی شبکه های اجتماعی می باشد و همچنین قابلیت Instagram Direct با این هدف مورد استفاده قرار می گیرد. اینستاگرام مخاطبان شما را به ارسال سوالات و پرسش هایی در ارتباط با محصولات تشویق می کند و در نهایت با دریافت پاسخ بصری از جانب شما دنبال می شود.
شما در انتها می توانید از کاربرانی که از شما خرید کرده اند،از تصاویر “از خرید شما متشکریم ” استفاده کنید و می توانید کوپن های تخفیف ،نظرسنجی و موارد دیگر برای دنبال کنندگان ویژه خود استفاده کنید. همچنین شما می بایست به حریم خصوصی کاربرانتان احترام بگذارید و طوری از این تاکتیک استفاده کنید که شما را به عنوان اسپمر نشناسند.

  • استفاده از ویدئو در اینستاگرام

ویدئوهای اینستاگرامی می توانند گزینه های محبوبی برای معرفی نام تجاری شما باشند،چرا که شما می توانید با استفاده از آنها به طور خلاقانه داستانی را به تصویر بکشید و توجه مخاطبان را جلب نمایید،همچنین ویدئو ها می توانند بیش از پست های نوشته شده، لینک های ورودی تولید کنند.

در صفحات مختلف با لایک ها و کامنت هایی با تعداد متعادل،مشارکت داشته باشید.با استفاده از علامت @ می توانید کامنت خود را به صاحب پست و سایر نظردهندگان اعلام کنید و افراد دیگر را به مشارکت در صفحه خود دعوت کنید،یعنی به طوری که در پست خود سوالاتی را بپرسید که افراد به گذاشتن کامنت تشویق شوند و یا به همه ی کامنت ها پاسخ دهید و در ابتدا نام نظر دهنده را با @ قید کنید و یا از هشتگ ها برای نام افراد استفاده کنید و آنها را درتصاویر خود بگنجانید.

تا همینجا برای امروز کافی می باشد
ازهمراهی شما دوستان عزیز متشکرم
شما می توانید برای ادامه ی مطلب به لینک شروع بازاریابی در اینستاگرام – بخش سوم مراجعه نمایید

باکس دانلود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر سنجی قالب وردپرس کــــانی شـــاپ همراه با 53 جایــــــزه بزن بریم نظر بدیم