نکاتی در مورد عنوان ایمیل در ایمیل مارکتینگ

سلام دوستان وقت بخیر
در این آموزش تجارت الکترونیک میپردازیم به نکاتی در مورد عنوان ایمیل.دوستان عزیز همانطور که میدانید ایمیل ها در بازاریابی با ایمیل بسیار تاثیرگذار هستند و شما باید در مورد همه قسمت های آن ها توجه خاصی را مبذول دارید.زیرا در صورت یک اشتباه کوچک همه چیز از بین خواهد رفت.

دوستان عزیز همانطور که میدانید هر ایمیلی عنوانی دارد که از نظر من اصلی ترین عامل باز شدن یا نشدن آن ایمیل است. دوستان عزیز درباره عنوان ایمیل نوشته ها و دستورالعمل های بسیاری در وب سایت ها وجود دارد که راهنمایی های مفیدی در این رابطه در اختیار وب مستران برای بازاریابی ایمیل قرار میدهد. دوستان عزیز شما باید بدانید که یکی از مهمترین پارامترهای ارزیابی عنوان ایمیل، تعداد کاراکترها و طول عنوان ایمیل ها است.

دوستان یکی از سوالات مهم در این زمینه این است که آیا عنوان کوتاه تر برای ایمیل ها بهتر است ؟
برای این موضوع توجه کنید که بطور میانگین ۲۵ درصد عنوان ایمیل ها در بازاریابی ایمیلی طولی بین ۴۱ تا ۵۰ کاراکتر دارند.این به این دلیل است که بسیاری از مرورگرهای موجود عنوانی بیش از این را نمایش نمی دهند اما باید بدانید که عنوانی با طول بیشتر موثرتر خواهد بود. عنوان هایی با طول ۶۱ تا ۷۰ کاراکتر بطور میانگین %۱۷ مواقع خوانده میشوند که بیشترین مقدار در بین اندازه های مختلف عنوان در ایمیل ها را دارا هستند.

اما دوستان آیا طول عنوان در ایمیل ها مهم است؟
دوستان عزیز واقعیت این است بر اساس تحقیقاتی که در این زمینه انجام شده است ارتباط مستقیمی بین خوانده شدن ایمیل و طول آن وجود ندارد در واقع اهمیتی ندارد که طول عنوان ایمیل شما چقدر باشد زیرا مهم جذاب بودن آن است تا خوانده شود.البته باید توجه داشت که این بررسی صرفا بر اساس خوانده شدن ایمیل اتفاق افتاده و شاخص نرخ تبدیل دیگری را در نظر نگرفته است.

موفق باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *