سئو بر اساس الگوریتم پاندا – عمو پاندا (قسمت دوم)

سلام خدمت دوستان عزیز با بخش دوم ار آموزش سئو بر اساس الگوریتم پاندا در خدمتتون هستیم در این اموزش ادامه بخش اول از الگوریتم پاندا رو با هم پیش خواهیم رفت. اگر بخش قبلی از سئو بر اساس الگوریتم پاندا رو مطالعه نکردید روی لینک کلیک کنید

عمو پاندا : سئو بر اساس الگوریتم پاندا ( Panda algorithm based SEO)

4- استفاده از تصویر:

نگاه كردن به متن هاي آميخته به تصاوير براي بازديدكننده خوشايندتر از نگاه كردن به يك متن طولاني خالي از تصوير است،

تصاوير نمک  مطلب هستند، خوشمزه ترين غذاها اگر بي نمك باشند، بي مزه خواهند بود.

5- استفاده از ویدئو و صوت:

دنياي اينترنت در آينده اي نه چندان دور دنياي ويدئوهاي آنلاين خواهد بود، چقدر براي آنچه در آينده روي خواهد داد برنامه ريزي كرده ايد؟

استفاده از ويدئو و صوت به مرور سهم خود را در اينترنت افزايش داده و از جمله اقداماتي است كه موجب خوشايندي بيشتر سايت براي

مخاطب خواهد شد.

6- نظرسنجی وتوجه به بازخوردها:

تصورات ما هميشه درست نيستند، گاهي ما فكرميكنيم علت نارضايتي بازديدكنندگان را مي دانيم اما اگر به نظراتشان رجوع كنيم متوجه

مي شويم مشكل چيز ديگري بوده است، اگر مي خواهيد تصوراتتان در مورد مشكلات محتواي سايت واقعي تر شود با مخاطب تعامل

بيشتري داشته باشيد، نظرات آنها در متن هاي مختلف را مطالعه نموده و گاهي در اين مورد نظرسنجي كنيد، حتما ديده ايد سايت هايي كه

روي چند موضوع مختلف كار كرده و در مورد اينكه مخاطبين تمركز روي كدام موضوع را ترجيح مي دهند نظرسنجي مي كنند.

جهت برقراري ارتباط با اينترنت” نوشته ايد، در قسمت نظرات ADSL متني با عنوان “نحوه تنظيم مودم را از كجا بايد پيدا كنم؟ يكي

نظر VCI و VPI يكي پرسيده چطور وارد تنظيمات مودم شوم؟ يكي پرسيده داده من كه چيزي نفهميدم، يكي هم گفته چقدر سخته اين

كار… هيچكس هم از شما بابت كاربردي بودن اين نوشته تشكر نكرده است، سوال كردن در بخش نظرات طبيعي است، اما اگر فكر

ميكنيد اين سوالات نشان از عدم توضيح كافي نكات ضروري است متن خود را ويرايش كرده و موارد لازم را به آن اضافه نماييد،

مهمتر آنكه بعد از آماده كردن يك متن جديد يكبار متن را از نگاه كسي بخوانيد كه مثل شما در اين مسالهتخصص ندارد، از خودتان بپرسيد

آيا اين نوشته براي همه قابل فهم هست يا خير؟

7- فعال بودن بخش نظرات:

برخي از بازديدكنندگان اهل مطالعه نظر نيستند اما برخي ديگردوست دارند سريعتر يك مطلب را تمام كرده و نظراتش را بخوانند، حتي

هستند كساني كه اول به نظرات نگاهي انداخته و سپس تصميم به مطالعه متن مي گيرند، فرض كنيد يك متن 30 خطي نوشته ايد كه 30

نفر براي آن نظر داده اند، مطمئن باشيد اگر مطالعه متن 3 دقيقه زمان ببرد، با وجود نظراتش 6 دقيقه زمان خواهد برد و چنانچه اين

اتفاق براي همه متن ها بيافتد شما در ميزان ماندگاري در سايت رشد خوبي خواهيد كرد البته نوشتن مطالبي كه ديگران را وادار به ثبت

نظر كند كار ساده اي نيست، يكي از راههاي افزايش نظرات آن است كه خودتان هم به ميدان آمده و اگر مخاطب با نظرش سوالي از شما

پرسيد سريعا پاسخ دهيد با اين كار به بازديدكننده نشان مي دهيد كه نظراتشان براي شما مهم است.

پایان قسمت دوم اموزش

 

 

یک نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *