افزونه گراواتار چهرک برای وردپرس

شاید شما مشاهده کرده باشید که وقتی وارد ادامه مطلب یک سایت وردپرسی میشوید دیرتر از صفحه اصلی آن لود شده و بیشتر اوقات هم پایینی سرعت به دلیل گراواتار است . چون سایت gravatar.com ایران را تحریم کرده اند و جزو سایت های تحریم کننده ایران هستند به همین دلیل سرویسی به ایرانیان داده نمی شود و سرعت لود همچنان پایین می آید. به همین دلیل تصمیم گرفتیم که یک افزونه گراواتار ایرانی به شما معرفی کنیم با سرعت لود بسیار عالی تا سایت شما هیچ مشکلی برای لود صفحات ادامه مطلب نداشته باشد.

افزونه گراواتار چهرک برای وردپرس

افزونه گراواتار چهرک کاملا شبیه به سایت gravatar.com طراحی شده و به کاربران شما اجازه میدهد که در سایت chehrak.com و با وارد نمودن ایمیل دلخواه و تنظیم تصویر دلخواه آن ایمیل را با تصویر ست نمایند.

سرعت لود سایت شما با استفاده از این افزونه میتواند تا 4 برابر هم افزایش پیدا کند. و نکته ای جالب اینجاست که اگر کاربران شما در سایت چهرک عضو نباشد هیچ مشکلی با گراواتار ندارند چون چهرک اول چک می کند که آیا ایمیل کاربر در سایت وجود دارد یا خیر اگر وجود نداشت تصویر گراواتار را لود می کند اما با سرور های ایرانی. و این گونه است که سرعت سایت شما بالا رفته و می توانید کاربران خود را افزایش دهید.

مشکلی که من احتمال اون رو میدم که این افزونه ایجاد کنه اینه که چون گراواتار ها روی سرور های ایرانی لود می شود و گوگل در سرور های خارج سایت ها را چک میکند ممکن است که برای گوگل و موتور های جستجو گر دیگر مشکل لود ادامه مطلب وجود داشته باشد و از این رو که موتور های جستجو مخصوصا گوگل بر روی سرعت لود سایت تاکید زیادی دارد پس میتواند مشکل ساز باشد.

اما من این حرف رو که میزنم دارم احتمال میدم. ممکن اصلا این اتفاق نیفته که احتمال 50% نمیفته.

راستی این افزونه رو میشه به عنوان یک افزونه سئو یا افزایش سرعت سایت قرار داد.

امیدوارم از معرفی این افزونه خوشتون اومده باشه.

با تشکر

منبع : بیگ تم

یک نظر

  1. هادی قربانی

    همون روش که گفته شده رو قدم به قدم جلو برید سوالی هم داشتید از بخش تماس با ما با مدیر سایت مطرح کنید تا راهنمایی کنن

  2. محمد

    میشه بفرمایید این چهرک رو چه طور توی قالب قرار بدیم؟
    توی مستندات خودش یه جوری نوشته انگار باید آپلو هوا کنیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *