با انواع تلفن ویپ آشنا شوید!

با انواع تلفن ویپ آشنا شوید

با انواع تلفن ویپ آشنا شوید!

در این بخش از مقاله قصد داریم به توضیح عنوان انواع تلفن ویپ به طور کامل بپردازیم تا بتوانید بهترین تلفن ویپ را انتخاب کنید. برای کسب اطلاع بیشتر از این عنوان با ما همراه باشید.

ویپ چیست؟

صدا بر روی IP یا ویپ ( VoIP ) دقیقا همانی است که در تعریفش گفته شده است. به جای استفاده از تلفن های ثابت و سانترال، هدست و یا دستگاه های دیگر خود را مستقیما به کامپیوتر خود وصل می کنید.

تماس های داخلی شرکت یا هر قسمت هایی که با یکدیگر در ارتباط هستند هر دو از سیستم های ویپ ( VoIP ) کمک می گیرند. در هر تماسی که یکی از کارکنان می گیرد تماس روی شبکه می رود و به دریافت کننده درست هدایت می شود. هرموقع تماسی با یکی از کارکنان گرفته می شود تماس از طریق شبکه به کامپیوتر شخص منتقل می شود.   هیچ تماسی حتی نیاز به خط های شهری ندارند و به سادگی تبدیل به یک ارتباط کامپیوتر به کامپیوتر بر بستر شبکه ( یا اینترنت ) می شود.

امکاناتی که تلفن ویپ در اختیارتان می گذارد:

  • فکس اینترنتی
  • امکان ضبط همه مکالمات
  • ارسال پیام های صوتی
  • استفاده از صف انتظار و منشی گویا
  • گزارش گیری از تماس ها به طور کامل

درکنار امکاناتی که ذکر شد نیاز است بدانید که این سیستم قابلیت های پیشرفته و فراوانی دارد که در ادامه آن ها را شرح می دهیم.

  • عدم احتیاج به سیم کشی
  • برقراری کنفراس های صوتی تصویری
  • ادغام کردن دستگاه تلفن با سیستم شخصی
  • قابلیت های مهم تلفن های ویپ
  • مدیریت کامل و آسان
  • مقرون به صرفه بودن
  • کیفیت عالی در صدا
  • گستردگی ساده

با انواع تلفن ویپ آشنا شوید!

با توجه به شیوه های برقراری ارتباطات بر اساس نیاز های مختلف، تلفن های ویپ طراحی شده اند. این تلفن ها باتوجه به کارایی در هر مکان و مجموعه ای طبقه بندی می شوند.

تلفن های بی سیم، تلفن های باسیم، تلفن های کنفرانسی، تلفن های رومیزی ساده و… از انواع تلفن های ویپ هستند که در ادامه به طور کامل توضیح داده ایم.

انواع تلفن های ویپ

تلفن ویپ توسط برندهای مطرح و بزرگی تولید می شود، تلفن ویپ سیسکو – یالینک و … در انواع مختلفی وجود دارند تا بتوانید طبق نیاز خود بهترین استفاده را از آن ها داشته باشید.

تلفن های کارمندی یا تلفن های ساده ویپ

این نوع از تلفن های ویپ بیشتر برای کارمندانی که تماس های زیادی در طول روز ندارند طراحی شده می باشد.

تلفن های کنفرانسی

آن ها دارای اسپیکر و میکروفون های قوی و با کیفیت هستند و انتقال صدا را به طور مطلوب انجام می دهند. با توجه به طراحی و مدلی که این تلفن ها دارند، برای اتاق های کنفرانس مناسب هستند.

تلفن های نرم افزاری

این نوع تلفن ها با نرم افزاری که دارند می توانند بر روی كامپیوتر، لپ تاپ، تبلت و یا موبایل شما نصب شده و امکان برقراری تماس های تلفنی را به شما بدهند.

تلفن های تصویری ویپ

این نوع از تلفن های ویپ اکثرا برای برقراری ارتباط به صورت تصویری استفاده می شوند. صفحه نمایش این تلفن ها با کیفیت، شفاف و واضح می باشد. آن ها برای جلساتی که کنفرانس های تصویری از راه دور باید برقرار شود، بسیار مناسب هستند.

تلفن های بی سیم ویپ

از تلفن های بی سیم برای منازل هم استفاده می شود. کیفیت صدا در این تلفن بسیار بالا می باشد. با توجه به قابلیت های مهمی که این نوع تلفن های ویپ برای کسب و کار ها دارد، برای افرادی که بیشتر در محل کار خود جا بجا می شوند مناسب می باشد.

تلفن های دكت

مزیت مهمی که این تلفن ها دارند، این بوده که نسبت هم پوشانی و برد مفید می باشد. این نوع تلفن ها دارای یک پایه مجزا می باشند.

تلفن های مدیریتی

امنیت و کیفیت که در هر سازمانی مهمترین عامل انتخاب تلفن است در همه این تلفن ها موجود بوده و پرکاربردترین نوع تلفن ها همان تلفن های کارمندی رومیزی هستند.

این نوع تلفن ها هم برای مدیران بیشتر کاربرد دارد و دارای امکانات و کیفیت عالی است. به علت این که این تلفن ها برای مدیران طراحی شده، قابلیت های متعددی دارند و علاوه بر آن ظاهر این تلفن ها هم بسیار مناسب و زیبا است.

تلفن های USB

همان طور که از نام این تلفن مشخص است با کمک USB می تواند در اتصال به سیستم شما ارتباطات را برقرار سازد.

توانایی تطبیق پذیری بیشتر نسبت به سیستم سانترال دارد و این موضوع رو با امکاناتی که دارد ثابت می کند این سیستم ها هر روز قوی تر و قوی تر می شوند. در حقیقت سیستم ویپ ( VoIP ) بسیاری از انتظارات شما را که سال ها از سیستم سانترال داشتید بر طرف می کند، برای خرید تلفن ویپ، نت یک شرکت بزرگ ارائه خدمات ویپ و فروش تجهیزات برندهای مطرح مثل تلفن ویپ سیسکو – یالینک و … در کنار شماست، کافیست به وب سایت ما مراجعه کنید و از طریق راه های ارتباطی ذکر شده در وب سایت نت یک با ما تماس بگیرید.

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *