ویژگی های سرور برای برگزاری کلاس آنلاین

ویژگی های سرور برای برگزاری کلاس آنلاین

برای داشتن یک کلاس آنلاین عالی که در آن خبری از چالش های رایج این نوع کلاس ها مانند سرعت کم یا تداخل صوتی و تصویری نباشد، راهی جز خرید یک سرور کلاس آنلاین با کیفیت بالا وجود ندارد. تجربه تدریس یک کلاس در حال اجرا بر روی سرور Adobe Connect یا سرور Big Blue Button چیزی بیش از اشتراک گذاری یک صفحه چت است.

با خرید سرور مجازی برای کلاس آنلاین ، فضایی برای ارائه دانش و تخصص در اختیار شما قرار می گیرد که در آن می توانید به راحتی با دانش آموزان خود در تعامل باشید، به آنها اجازه ثبت نام بدهید، محدودیت های ورود به کلاس را تعیین کنید، به آنها ایمیل بزنید و برنامه کلاس را به آنها یادآوری کنید.

 برای هر کلاس یا وبینار، کلاس های جداگانه با آدرس ها یا URL های خاص و شخصی سازی شده تعریف کنید و گزارش هایی از وضعیت کلاس های خود تهیه کنید. این بخشی از ویژگی های منحصر به فرد سرور کلاس مجازی است که به طور قابل توجهی بر کیفیت کلاس های آنلاین شما تأثیر می گذارد. مبین هاست یکی از بهترین ارائه دهندگان سرور کلاس است.

شما دو گزینه برای تهیه یک سرور آموزش آنلاین دارید که شامل سرور Adobe Connect و سرور Big Blue Button است. در مبین هاست امکان خرید یا اجاره هر دو نوع سرور وجود دارد. فقط تصمیم بگیرید که با بهترین ابزار روی کیفیت کلاس های آنلاین خود سرمایه گذاری کنید.

خدمات سرور مجازی کلاس آنلاین

  • امکان ارائه IP های اضافی در صورت درخواست
  • پشتیبانی 24 ساعته خدمات
  • نصب و کانفیگ اولیه تمامی سیستم عامل ها به صورت رایگان!
  • قابلیت ارائه 64/ رایگان IP V6
  • تحویل فوری و سریع!
  • کنترل پنل سرور با قابلیت خاموش و روشن و راه اندازی مجدد سرورها
  • اطمینان از دسترسی کامل و واقعی به سرورها
  • قابلیت فعال سازی صدا و کارت گرافیک در سرورها
  • چرخه پرداخت ماهانه، سه ماهه، 6 ماهه و حتی سالانه

با توجه به حجم بسیار زیاد داده ها، تهیه نسخه پشتیبان به عهده مشتری می باشد.

سرور کلاس مجازی ADOBE CONNECT

با خرید یا اجاره سرور ADOBE CONNECT یک سرور مجازی خواهید داشت که در آن می توانید تمام کارهایی را که در کلاس های حضوری انجام داده اید انجام دهید. با اجاره یک سرور Adobe Connect، یک سرور کلاس درس آنلاین خواهید داشت که می توانید کنترل کنید چه کسانی وارد کلاس شما می شوند و مشارکت آنها را از طریق صوتی، تصویری، چت و نوشتن تخته سفید افزایش دهید. با خرید سرور Adobe Connect، فقط به تنظیمات از طرف معلم یا ارائه دهنده نیاز دارید. یعنی دانش آموزان فقط با داشتن مرورگر و آدرس کلاس مجازی شما می توانند وارد کلاس شوند.

Adobe Connect سرویسی است که برای برگزاری کلاس های مجازی آنلاین، کنفرانس های وب و وبینارها استفاده می شود. بدون شک یکی از حرفه ای ترین نرم افزارها برای برگزاری جلسات آنلاین و پخش زنده رویدادها به حساب می آید. مشتریان Adobe Connect سازمان ها، شرکت ها، دانشگاه ها، مدارس و افرادی هستند که کلاس های مجازی و کنفرانس های آنلاین را برگزار می کنند. بهترین سرور برای میزبانی و اجرای Adobe Connect سرور اختصاصی ایران است. با توجه به تجربه مبین هاست در ارائه خدمات هاست و ارائه سرورهای قدرتمند ایرانی می توانیم بالاترین کیفیت را بدون وقفه برای مشترکین خود تضمین کنیم.

سرور کلاس مجازی BIGBLUEBUTTON

خرید یا اجاره سرور BIGBLUEBUTTON به این معنی است که می توانید پیام های صوتی، تصویری و متنی را در کلاس خود مبادله کنید. همچنین وسایل کمک آموزشی مانند وایت برد خواهید داشت. می توانید فایل های PDF، PPT و JPG را با دانش آموزان خود به اشتراک بگذارید. از فراگیران خود نظرسنجی کنید و نتایج را در قالب نمودار با آنها به اشتراک بگذارید و به صورت عمومی یا خصوصی با آنها در تعامل باشید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که به دانش‌آموزان خود یک URL و اجازه ورود به سیستم بدهید تا بتوانند با هر دستگاهی اعم از موبایل، تبلت یا دسکتاپ و با هر مرورگری وارد کلاس شما شوند.

چرا از خدمات سرور کلاس آنلاین نوین هاست استفاده کنیم؟

بسیاری از مردم تصمیم می گیرند از سرور کلاس آنلاین برای بهبود روند جلسات خود استفاده کنند. استفاده از این نوع سرورها به شما کمک می کند تا بر بسیاری از چالش ها و مشکلات احتمالی که می تواند روند برگزاری کلاس های آنلاین و جلسات آنلاین شما را مختل کند، بدون چالش های تاخیر و وقفه های مرتبط با حفظ صدا و تصویر، غلبه کنید.

داشتن سرور مجازی نوین هاست به شما این امکان را می دهد که با مشکل قطعی سرور، تاخیر و سایر مسائل چالش برانگیز روبرو نشوید. همچنین می توانید از این سرورها برای دسترسی به امکاناتی مانند میزبانی وبینارها با استفاده از URL اختصاصی و امکان گزارش مستقیم جلسات و کلاس های آنلاین استفاده کنید.

سخن پایانی

برگزاری جلسات و کلاس های آنلاین و استفاده از ابزارهای مرتبط یکی از مهم ترین و کاربردی ترین روش هایی است که امروزه برای مقاصد تجاری و آموزشی مورد استفاده قرار می گیرد. در همین حال، استفاده از سرور کلاس آنلاین برای این جلسات می تواند بسیاری از چالش ها را برای برگزار کنندگان کلاس های آنلاین و شرکت کنندگان حل کند.

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *