تاثیر هاست و قالب وردپرس روی سرعت سایت

تاثیر هاست و قالب وردپرس روی سرعت سایت

درباره تاثیر انتخاب هاست مناسب بر سرعت سایت چه می‌دانید؟ به نظر شما انتخاب خدمات میزبانی وب مناسب بر روی قالب‌های وردپرسی نیز موثر است؟ میزان این تاثیرات تا چه اندازه است؟ این سوالات آنقدر مهم هستند تا مدیر هر سایتی را برای خرید هاست با کیفیت و یا به عبارت دیگر انتخاب خدمات میزبانی وب مناسب به فکر وادار کند. برای همین در این مقاله به صورت جامع به سوالات مطرح شده پاسخ داده‌ایم.

سرعت سایت و انتخاب هاست مناسب

سرعت سایت یا همان ” “site speedیکی از فاکتورهای مهم گوگل برای رتبه بندی سایت‌ها در نتایج جستجو است. طبیعتاً به هر اندازه که سرعت صفحات یک وبسایت بیشتر باشد، تجربه کاربری بهتری برای مراجعان رقم می‌خورد. انتخاب هاست مناسب به عنوان یکی از عوامل موثر بر سرعت سایت، می‌تواند رضایتمندی کاربران و در نتیجه تاثیر مثبت بر سئو را به همراه داشته باشد. اما تاثیر خدمات میزبانی وب در سرعت سایت چگونه است؟

برای انتخاب هاست باید عوامل متعددی را مورد توجه قرار داد. امنیت هاست، موقعیت سرور و پشتیبانی شرکت ارائه دهنده از جمله این عوامل هستند. اما اگر بخواهیم مهم‌ترین مواردی را نام ببریم که بر سرعت سایت موثرند باید به دو مورد زیر اشاره کنیم:

منابع سرور

اگر در ابتدای مسیر راه‌اندازی کسب و کار آنلاین هستید ممکن است انتخاب هاست اشتراکی نیز برای شما مناسب باشد. اما اگر مدیریت سایتی را بر عهده دارید که روز به روز ترافیک آن در حال افزایش است، باید انتخاب دیگری را جایگزین کنید. انتخاب سرور مجازی و یا حتی سرور اختصاصی که از منابع (cpu، رم، حافظه و …) بیشتری برخوردار هستند، را به شما پیشنهاد می‌کنیم. طبیعتاً به هر اندازه که منابع سایت افزایش یابد شما فضای بیشتری در اختیار خواهید داشت و سرعت سایت نیز بالاتر می‌رود.

موقعیت سرور

تحقیقات نشان می‌دهد که موقعیت سرور بر سرعت سایت موثر است. در صورتی که موقعیت جغرافیایی سرور نزدیک کاربران باشد، سرعت سایت نیز افزایش پیدا می‌کند.

از طرف دیگر میزان آپ تایم هاست بسیار حائز اهمیت است. سایت را تصور کنید که به دلیل آپ تایم پایین دائماً از دسترس مخاطبان خارج می‌شود و یا به اصطلاح down می‌شود. این مسئله ضمن تاثیر منفی بر تجربه کاربری مخاطبان و کاهش سرعت سایت، از نظر SEO نیز  تأثیرات منفی بسیاری دارد.

گنجه هاست؛ بهترین انتخاب شما برای خرید هاست اشتراکی

اگر تا به حال نتوانسته اید در زمینه میزبانی وب از خدمات با کیفیت بهره‌مند شوید ما اینجا هستیم تا گنجه هاست را به شما معرفی کنیم. شرکت میزبانی وب گنجه با سابقه ۱۰ ساله در ارائه خدمات هاستینگ بهترین انتخاب برای شماست. انواع هاست از جمله هاست لینوکس فوق حرفه‌ای، هاست ووکامرس، هاست دانلود و هاست وردپرس از جمله سرویس‌های میزبانی مشترک است که با کیفیت بالا در گنجه هاست به شما ارائه می‌شود. همچنین سرویس‌های سرور مجازی، سرور مجازی ترید و سرور اختصاصی نیز با بالاترین امنیت و کیفیت تجربه‌ای فوق‌العاده در مدیریت سایت برای شما فراهم می‌کنند.

همچنین  متخصصان گنجه کیفیت، سرعت و امنیت خدمات را برای شما تضمین می‌کنند به گونه‌ای که در صورت عدم رضایت مشتری، هزینه پرداخت شده تا یک هفته قابل بازگشت خواهد بود. چه چیزی از این بهتر؟

هاست وردپرس، بهترین گزینه برای سایت های وردپرسی

یکی از انواع خدماتی که در بالا نیز به آن اشاره کرده‌ایم، هاست ویژه وردپرس است. اگر از سیستم مدیریت محتوای وردپرس استفاده می‌کنید، به شما توصیه می‌کنیم که از مزیت‌های خرید این نوع هاست غافل نشوید. به دلیل بهینه سازی هاست WordPress متناسب با ویژگی‌های این CMS، استفاده از آن در سرعت سایت تاثیر مثبتی دارد.

گنجه هاست بهترین ارائه دهنده سرویس هاست وردپرس در ایران است. ویژگی‌های سخت افزاری و نرم افزاری عالی در این سرویس تجربه فوق العاده‌ای را برای کاربران آورد. با خرید هاست مخصوص وردپرس از گنجه در قالب پلن‌های سالیانه، به گنجینه بزرگی از قالب‌ها و افزونه‌های پرمیوم وردپرس به صورت رایگان دسترسی خواهید داشت.

مزایای هاست وردپرس گنجه

از دیگر مزایای انتخاب هاست وردپرس گنجه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • قابل ارائه برای تمامی پسوندهای دامنه
  • تحویل و ارتقا منابع در لحظه
  • امنیت بالا به دلیل تنظیم ضد ویروس CXS بر روی هاست
  • کیفیت بالا در ارسال و دریافت ایمیل به دلیل به کارگیری نرم‌افزارهای ضد هرزنامه
  • پشتیبانی اختصاصی وردپرس و امکان دریافت مشاوره
  • مانتیورینگ ‌ 24 ساعته در طول سال
  • آپ تایم بالای 99.99 درصد

به نظر می‌رسد که مجموعه این ویژگی‌های عالی هر مدیری را برای انتخاب هاست وردپرس مطمئن می‌سازد؟ شما چطور؟ در ادامه مطلب به تاثیر انتخاب قالب وردپرسی مناسب در بهینه سازی سرعت سایت‌ها اشاره خواهیم کرد. پس با ما همراه باشید.

انتخاب قالب وردپرسی مناسب و تاثیر آن بر سرعت سایت

انتخاب قالب وردپرسی مناسب که بتواند خواسته‌های شما از یک سایت را برآورده سازد، به دلیل تاثیر مستقیم بر سرعت سایت کار آسانی نیست. بسیاری از قالب‌های وردپرس با وجود ظاهر زیبا و پر زرق و برق معمولاً کد‌نویسی ضعیفی دارند و در نتیجه عملکرد سایت را نیز تضعیف می‌کنند. برای انتخاب یک قالب مناسب باید به عوامل مختلفی توجه کرد. برای مثال:

  • قالبی که انتخاب می‌کنید باید با فاکتورهای سئو سازگار باشد.
  • قالب باید واکنشگرا و رسپانسیو باشد.
  • به روزرسانی‌ها و پشتیبانی قالب را در نظر بگیرید.
  • یک قالب وردپرس خوب از افزونه‌های وردپرس پشتیبانی می‌کند.
  • شما باید قالب خود را از یک وبسایت معتبر تهیه کنید تا از امنیت خوبی برخوردار باشد.
  • قابلیت چند زبانه بودن قالب و همچنین فارسی سازی آن نیز یکی دیگر از ویژگی‌های لازم است.

توصیه می‌کنیم به جای انتخاب قالب‌های پر زرق و برق با کد نویسی ضعیف، یک قالب ساده با کدنویسی قوی انتخاب کنید تا علاوه بر تضمین سرعت سایت، زیبایی و سادگی را نیز در کنار آن داشته باشید و بتوانید بهترین تجربه کاربری ممکن را برای مخاطبین خود ایجاد کنید.

جمع بندی

جالب است بدانید از طریق خرید هاست وردپرس گنجه می‌توانید کد تخفیف ۲۵ درصدی برای خرید قالب وردپرس از سایت ژاکت دریافت کنید. از این طریق به راحتی می‌توانید قالب مورد نظر خود را با یک تخفیف عالی خریداری کنید. منتظر چه هستید؟ خرید از گنجه هاست تامین کننده تمامی نیازهای شما به خدمات هاستیگ خواهد بود. فراموش نکنید که گنجه هاست؛ میزبان امن اطلاعات مهم شماست!

در این مطلب به بررسی اهمیت سرعت سایت و تاثیر مستقیم انواع هاست و قالب‌های وردپرسی روی آن پرداختیم. علاوه بر موارد ذکر شده در متن به نظر شما که فاکتورهای دیگری در سرعت سایت موثرند؟ شرکت میزبانی وب گنجه ارائه دهنده بهترین خدمات میزبانی وب در سراسر کشور می‌باشد. شما می‌توانید برای خرید انواع خدمات هاستینگ با گنجه هاست در ارتباط باشید.

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *