بــیــگ تــم
مرجع قالب وردپرس ، افزونه وردپرس ، آموزش وردپرس ، هاست وردپرس

جستجو
فقط جستجو من
جستجو در عنوان
جستجو در محتوا
جستجو در دیدگاه ها
جستجو در خلاصه ها
Filter by Custom Post Type
برگه‌ها
پیش نمایش فرم
اسلایدر دلخواه

خانه / آموزش ووکامرس / مراحل راه اندازی فروشگاه اینترنتی – بخش دوم

مراحل راه اندازی فروشگاه اینترنتی – بخش دوم

مراحل راه اندازی فروشگاه اینترنتی - بخش دومReviewed by مدیرکل on Sep 21Rating: 5.0

سلام دوستان عزیز
با ادامه راه اندازی فروشگاه انلاین در خدمت شما هستم،تا انتهای این مطالب با من همراه باشید.در قسمت قبل مراحل راه اندازی فروشگاه اینترنتی به بررسی دو مرحله پرداختم در این قسمت هم مرحله دیگری را برای شما به همراه نکاتش بیان می کنم.

  • نرم افزار فروشگاه ساز مناسب

شما با ثبت کردن دامین و هاستینگ خود،مرحله اول و دوم طراحی فروشگاه خود را به پایان رسانده اید. حال به مرحله سوم یعنی انتخاب نرم افزار طراحی فروشگاه و یا سایت می باشد و شما باید ببینید که کدام نرم افزار برای شما مناسب می باشد، اگر شما بخواهید مدیریت و بروز رسانی کالاها ، قیمت و محتوای فروشگاه اینترنتی خودتان را انجام دهید ،پس قطعا نرم افزاری مناسب شما می باشد که این قابلیت ها را داشته باشد و بتواند در تولید ومدیریت محتوای فروشگاه به شما کمک کند.
راه های انتخاب شرکت طراحی سایت ،انتخاب نرم افزار فروشگاه ساز
برای بررسی و مقایسه بهترین شرکت های طراحی فروشگاه اینترنتی می توانید به سرچ در موتورهای جستجوگر بپردازید و چند شرکت طراحی سایت را برای سفارش نرم افزار طراحی فروشگاه اینترنتی یافته و باهم مقایسه کنید.
شما می توانید با مقایسه نمونه فروشگاه های اینترنتی طراحی شده ،ظاهر و نمای سایت شرکت طراحی وب از لحاظ گرافیکی ،مشخص بودن محل شرکت طراحی سایت ،تلفن ثابت پشتیبانی و فروش برای شرکت طراحی وب ،ابزار آموزش و پشتیبانی پیشرفته ، قیمت فروشگاه ساز ، مطالعه سابقه و تاریخچه شرکت طراحی سایت و موارد مقایسه ای دیگر ،که می توان به راحتی با مراجعه به سایت شرکت طراحی وب این مقایسه ها را انجام داد.
شما می توانید پس با سرچ در اینترنت فهرستی از بهترین شرکت های طراحی سایت و بهترین نرم افزار طراحی فروشگاه اینترنتی را پیدا کنید.به سوالات زیر در این رابطه دقت کنید :

  امکانات نرم افزار فروشگاه آنلاین را چگونه بررسی کنید و چه امکاناتی لازم است؟
امکانات و ویژگی های جدید فروشگاه اینترنتی باعث می شود که خریداران و کاربران فروشگاه اینترنتی شما،تفاوت بین فروشگاه شما را با سایر فروشگاه های دیگر احساس کنند. . برخی از امکانات فروشگاه اینترنتی واقعی شما بدیهی می باشد.

برای مثال پرداخت الکترونیکی با بانک های عضو شتاب ،سبد خرید ،مقایسه کالاها با هم ، گروه بندی و دسته بندی کالاها ، امکان درج نظر برای هر کالا ،خرید آسان ،امکان انتشار تصاویر و ویژگی های کالاها در شبکه های اجتماعی ، روش های متداول پرداخت ،نمایش محبوب ترین و پرفروش ترین و همچنین جدیدترین محصولات ،امکان افزودن تعداد کالا و موارد دیگر ،از مرسومات فروشگاه های اینترنتی می باشد و لازم است که شما هم این امکانات را در فروشگاه اینترنتی خود داشته باشید.

دوستان عزیز ،پنل مدیریت شما می بایست به صورت فارسی باشد و همچنین مقایسه امکانات فروشگاه ساز اینترنتی توسط کارفرما و مدیری که می خواهد فروشگاه را راه اندازی کند،انجام می شود.همه شرکت های طراحی وب سایت ،امکانات فروشگاه ساز خود را برای مقایسه کاربران در سایت خود قرار داده اند.

 افزایش سرعت دسترسی به فروشگاه آنلاین
فروشگاه های اینترنتی که سرعت دسترسی به آنها بالا می باشد،موفق تر در کسب و کار خود هستند.سرعت دسترسی فروشگاه اینترنتی به عواملی مانند فضای میزبانی وب سرور و هاستینگ و سرعت سرویس اینترنتی کاربران بستگی دارد،ولی می توانید در ابتدا با مقایسه نمونه فروشگاه های اینترنتی که در سایت شرکت های طراحی منتشر شده ،به انتخاب فروشگاه ساز پر سرعت تر اقدام نمایید..بعضی از فروشگاه سازها امکانات و ویژگی های کمتری دارند برای همین سرعت دسترسی بالاتری را دارند،در این زمینه بهتر است برای انتخاب از یک مشاور کمک بگیرید.

 رعایت سئو در فروشگاه ساز
پس از طراحی فروشگاه اینترنتی در صورتی که قصد بازاریابی و تبلیغات اینترنتی در مورد فروشگاه خود دارید،می توانید این کارها را به یک شرکت بازاریابی اینترنتی بدهید.توجه داشته باشید که فروشگاه اینترنتی موفق ، فقط به فروش کالا با قیمت مناسب نمی پردازد!!!بعضی از کارهای بهینه سازی سایت و همچنین تبلیغات اینترنتی با استفاده از ابزار مدیریت محتوا ی فروشگاه ساز انجام می شود.،لازم است که فروشگاه ساز شما دارای ابزار به روزی برا بهینه سازی سایت را داشته باشد.

قیمت نرم افزار طراحی فروشگاه اینترنتی
قیمت در انتخاب کردن و خرید فروشگاه ساز انلاین نقش مهمی دارد ولی مهم ترین آیتم نیست، زیرا برای اینکه فروشگاه اینترنتی و هر کسب و کار آنلاین که بخواهد در میان رقبای اینترنتی خود ،موفقیت نسبی را بدست بیاورد،باید هزینه های بیشتری نسبت به رقبای خود خرج کند.

پس شما نباید با دیدن اولین ایده و همچنین با بررسی قیمت اولیه ،اقدام به راه اندازی فروشگاه بکنید،چرا که همانند این است که شما از کسب و کار خود هیچ اطلاعی ندارید و می خواهید فقط کار خود را آغاز کنید و مسلما بعد از مدتی ،کار خود را تعطیل می کنید و خسارت بسیاری را متحمل می شوید.

دوستان عزیز در این مطلب هم یکی دیگر از مراحل راه اندازی فروشگاه اینترنتی را به همراه نکاتش برای شما بیان کردم
در ادامه این مطلب با من همراه باشید
از همراهی شما ممنونم

باکس دانلود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر سنجی قالب وردپرس کــــانی شـــاپ همراه با 53 جایــــــزه بزن بریم نظر بدیم