چطور بلیط هواپیما چارتر آنلاین بخریم؟

چطور بلیط هواپیما چارتر آنلاین بخریم؟

یکی از پرفروش‌ترین بلیط‌های پرواز که معمولا قیمت مناسب‌تری در مقایسه با بلیط پرواز سیستمی دارد، بلیط هواپیما چارتر است. از این روی بیشتر مسافران، موقع خرید بلیط پرواز، به دنبال بلیط‌‌های چارتری هستند. در این مطلب به دنبال آن هستیم تا ببینیم چطور می‌توان، به ساده‌ترین و بهترین شکل ممکن، نسبت به خرید بلیط پرواز چارتری اینترنتی، اقدام کرد. شما نیز اگر مایل هستید که در این باره اطلاعات مناسبی به دست بیاورید، تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

خرید اینترنتی بلیط هواپیما چارتر

برای آن که بتوانید نسبت به خرید اینترنتی بلیط چارتری پرواز اقدام کنید، یک راه ساده و مستقیم پیش روی شما قرار دارد. لازم است که به سراغ یکی از پلتفرم‌های اینترنتی فروش بلیط هواپیما بروید که خدمات ارائه بلیط‌های پروازی را به‌صورت گسترده و کاملا حرفه‌ای، ارائه کرده است.

یکی از پلتفرم‌های اینترنتی خرید بلیط هواپیما چارتر، سامانه اسنپ تریپ است. برای استفاده از اسنپ تریپ، جهت خرید بلیط پرواز چارتری، هم می‌توانید به نسخه وب آن مراجعه کرده و هم در صورت تمایل اپلیکیشن اسنپ تریپ را روی گوشی هوشمند خود، دانلود و نصب کنید. به این ترتیب در هر زمان و هر جایی که باشید، امکان مشاهده پروازهای مختلف چارتری در اسنپ تریپ را داشته و می‌توانید پرواز مورد نظر خود را رزرو و خریداری کنید.

به طور مثال اگر قصد خرید بلیط هواپیما تهران کیش را داشته باشید و رزرو بلیط چارتری را ترجیح بدهید، کافی است که در اسنپ تریپ، در تب خرید بلیط هواپیما، مبدأ و مقصد سفر خود را روی تهران و کیش قرار داده و با تعیین تاریخ و تعداد مسافر، لیست پروازهای موجود را بررسی کنید.

چطور بلیط هواپیما چارتر آنلاین بخریم؟3همین‌طور شما می‌توانید از فیلتر پروازهای چارتری استفاده کرده و به این صورت پرواز چارتر تهران کیش را از میان پروازهای موجود، انتخاب کرده و خریداری کنید.

به جز این در اسنپ تریپ، بخشی به پروازهای چارتری به‌صورت جداگانه، اختصاص داده شده است. این فرصتی است که شما بتوانید تمام پروازهای چارتری موجود را مشاهده کرده و به‌راحتی پرواز دلخواه خود را از میان آن‌ها، انتخاب کنید.

مزایا و معایب خرید بلیط هواپیما چارتر

از جمله شرایط و مزایای خرید بلیط هواپیما چارتر، موارد زیر را داریم:

  • هزینه کمتر: خرید بلیط هواپیما چارتری در مقایسه با بلیط سیستمی پرواز، نرخ ارزان‌تری دارد. از آن جایی که شرکت‌های چارتر کننده، بلیط‌های پرواز چارتری را با نرخ کمتری خریداری می‌کنند، امکان عرضه این بلیط‌های هواپیما با قیمت پایین‌تر را نیز دارند. از این روی اگر به دنبال این هستید که بلیط هواپیما از مبدأ به مقصد موردنظر خود را با نرخ پایین‌تری خریداری کنید، بهتر است که در میان بلیط‌های چارتری، به‌دنبال خرید بلیط هواپیما باشید. خبر خوب این که معمولا در میان مسیرهای هوایی پرتردد، همیشه بلیط چارتر وجود دارد و به طور ویژه در مواعد خاص سال، چون اعیاد و روزهای مهم که پیک سفر شکل می‌گیرد، بلیط‌های چارتر بیشتری، عرضه می‌شود.
  • محدودیت در لغو بلیط سفر: معمولا امکان لغو بلیط سفر در پروازهای چارتری، وجود ندارد. در واقع اگر شما بخواهید پس از خرید بلیط پرواز چارتر، نسبت به لغو آن، اقدام کنید؛ نباید انتظار داشته باشید که هزینه کنسلی به شما مسترد شود. این در حالی است که در خصوص پروازهای سیستمی، قوانین سهل‌تری برای لغو سفر وجود داشته و بسته به زمانی که برای استرداد بلیط اقدام می‌کنید، مبلغی از هزینه بلیط به شما عودت داده خواهد شد.
  • لغو یا تاخیر پرواز: گاهی اوقات در‌صورتی‌که تعداد مسافران برای یک پرواز کاملا چارتر شده، بیش از اندازه کم باشد، احتمال لغو یا تاخیر در پرواز، شکل می‌گیرد. در واقع شرکت چارترکننده، باید حداکثر میزان بلیط‌های پرواز چارتر شده را به فروش برساند تا متضرر نشود. از این روی معمولا توصیه می‌شود که پیش از رزرو و خرید بلیط هواپیما چارتری، حتما نسبت به زمان سفر خود و قطعیت آن، اطمینان خاطر داشته باشید تا مجبور به لغو سفر و از دست دادن مبلغ و هزینه مربوط به خرید آن، نشوید.

چطور بلیط هواپیما چارتر آنلاین بخریم؟2اگر چه شما می‌توانید برای خرید هواپیما چارتر، به صورت مستقیم به آژانس‌های مسافرتی مراجعه کنید، اما همیشه بهترین راه، خرید اینترنتی بلیط پرواز، از یک پلتفرم جامع مانند اسنپ تریپ است. این فرصتی خواهد بود تا شما بتوانید پروازهای مختلف موجود را با هم مقایسه کرده و در نهایت بهترین پرواز چارتر، در زمان مورد نظر خود را از یک شرکت هواپیمایی معتبر، انتخاب کنید.

کلام آخر

همان‌طور که در این مطلب مشاهده کردیم، خرید بلیط هواپیما چارتر به‌صورت آنلاین را می‌توان از طریق پلتفرم جامع اسنپ تریپ، انجام داد. این یک روش ساده و کاربردی برای تهیه اینترنتی بلیط پرواز است و به شما این فرصت را می‌دهد که بلیط هواپیما را با بهترین قیمت و شرایط عالی، خریداری کنید. شما چه نظر و تجربه‌ای در این باره دارید؟ نظرات و تجربیات خود در این خصوص را با ما و دیگر کاربران وب‌سایت، به بحث و اشتراک بگذارید.

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *