نحوه انتخاب رنگ پیش فرض مدیریت برای کاربران وردپرس

نحوه انتخاب رنگ پیش فرض مدیریت برای کاربران وردپرس

حتما تا به حال به این فکر کردید که چطور می توان برای کاربران نحوه نمایش مدیریت وردپرس رو تغییر داد با نحوه انتخاب رنگ پیش فرض مدیریت برای کاربران وردپرس همراه باشید تا با یک کار بسیار راحت و ساده برای کاربران رنگ مدیریت ثابت و غیر تغییر انتخاب کنید.

رنگ پیش فرض مدیریت برای کاربران در وردپرس نشان دهنده ی حرفه ای بودن سایت شما می باشد , و شما این امکان رو به وردپرس خود اضافه کرده اید که رنگ مدیریت وردپرس برای کاربران و مدیر متفاوت باشد.

برای این کار ابتدا کد زیر رو به فایل Functions.php قالب خود اضافه کنید

function set_default_admin_color($user_id) {
$args = array(
'ID' => $user_id,
'admin_color' => 'sunrise'
);
wp_update_user( $args );
}
add_action('user_register', 'set_default_admin_color');

بعد از اینکه کد رو به فایل فانکشن اضافه کردید , رنگ مدیریت وردپرس برای کاربران سایت یک رنگ خواهد شد که از قسمت شناسنامه ( پروفایل کاربری ) قابل تغییر می باشد , اگر می خواهید این رنگ قابلی تغییر نباشد و ثابت باشه و کاربران نتونن رنگ مدیریت رو به دلخواه خودشون تغییر بدن کد زیر رو هم به این فایل اضافه کنید

if ( !current_user_can('manage_options') )
remove_action( 'admin_color_scheme_picker', 'admin_color_scheme_picker' );

همین خودتون هم می تونید با یوزر کاربر وارد مدیریت بشید و رنگ مدیریت رو که با استایل نمایش برای کاربر تغییر کرده رو ببنید و همچنین در بخش پروفایل کاربری بخش انتخاب و تغییر رنگ حذف شده و قابل تغییر نمی باشد.

یک نظر

  1. sasn

    با سلام میخواستم بدونم اگر بخوام جستجوی پیشفرض وردرس را که ظاهری ساهده دارد را کلا حذف کنم باید چیکار کنم لطفا کامل توضیح بدین با تشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *