چگونه تبلیغات خود را در ذهن ها ماندگار کنیم؟ قسمت سوم

سلام دوستان عزیز وقت شما بخیر
در ادامه آموزش های چگونه تبلیغات خود را در ذهن ها ماندگار کنیم؟ در قسمت نهایی همراه شما عزیزان هستیم.در این آموزش ها همانطور که پیشتر نیز گفتیم در مورد روش هایی صحبت میکنیم که با استفاده از آن ها میتوانید تبلیغاتی برای کسب و کار خود بسازید که در یاد کاربران کسب و کار خود و تمامی مردم ماندگار شود و در خاطر ان ها نهادینه شود.

  • دوستان عزیز مورد بعدی این است که در قسمت قبل گفتیم نشانه ای داشته باشید اما مورد مهم این است که این نشانه شما کاملا یکسان و یکی باشد و در هیچ مکان و زمانی آن را تغییر ندهید زیرا مردم و کاربران باید شما را با همان نشانه بشناسند در صورتی که شما نماد خود را تغییر دهید اطمینان حاصل کنید که در یاد ها نخواهید ماند.

  • مورد بعدی که در این زمینه وجود دارد این است که هر چه مینویسید ساده بنویسید و از کلمات و سخنان سخت و فلسفی خودداری کنید زیرا مردم در کار های عادی و روزانه خود مطمئنا کلمات فلسفی را نمیتوانند به مدت زیاد در ذهن خود نگه دارند و صد در صد خود را نیز مجبور به یادگرفتن آن نمیکنند و پس از اولین نگاه به راحتی از آن میگذرند و تمامی زحمات شما از بین رفته است

  • مورد آخر در این زمینه این است که پیام و نماد و نشانه و شعار تبلیغاتی شما باید واضح باشد یعنی مصرف کننده و مشتریانی که به شما مراجعه میکنند باید با یک نگاه متوجه شوند که شما قصد فروش چه چیزی را دارید. توضیحات اضافی از حوصله مصرف کنندگان خارج است.سعی کنید در همان جمله تمامی اهداف خود را جای دهید که البته کاری بسیار سخت و نفسگیر و حرفه ای است.

ممنونم از همراهی شما عزیزان و دوستان

موفق باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *