اشتباهات رایج در بازاریابی تلفنی،قسمت دوم

سلا دوستان وقت شما بخیر
در ادامه سری آموزش های اشتباهات رایج در بازاریابی تلفنی در قسمت دوم این آموزش همراه شما عزیزان هستم.در قسمت قبل به مواردی که میتواند مشکلاتی در بازاریابی تلفنی ایجاد کند پرداختیم و در این قسمت نیز به بررسی ادامه موارد میپردازم.پس تا انتها با من همراه باشید دوستان عزیز

  • پاسخ گویی به درخواست های مشتریان با ایمیل

دوستان عزیز باید توجه کنید که در بازاریابی تلفنی همه چیز باید با تلفن انجام گیرد و در صورتی که موارد مورد پرسش و نیاز کاربران خود را با ایمیل و روش های ارسال کتبی پاسخ دهید در اکثر موارد موفق نخواهید شد.دوستان عزیز شما باید تلفن را بردارید و رو در رو و به صورت کامل با مشتریان صحبت کرده و آن ها را راهنمایی کرده و مجاب کنید.

  • همان ابتدا مبلغ کالا و خدمات را اعلام نکنید

یکی از اشتباهات بسیار مهم در این زمینه این است که در همان ابتدا مبلغ کارمزد کالا و خدمات را به مشتریان بگویید.دوستان عزیز یکی از اولین سؤالاتی که مشتریان در تماس های خود مطرح می کنند، درباره قیمت کالا یا خدمات شما است.باید توجه کنید که این بسیاری مهم است که اگر به این سوال به سرعت جواب دهید، احتمال این می رود که مکالمه پایان یابد و شما فروش را از دست بدهید و مشتری شما را ترک کند. مبلغ به تنهایی بی معنی است.

  • حتی به کسانی که میدانید خریدار نیستند نیز توضیح دهید

دوستان عزیز در تمامی کسب و کار ها و خدمات کسانی هستند که توانایی خرید ندارند و اصلا خریدار نیستند و فقط تماس میگیرند که اطلاعات کسب کنند این مکالمات وقت مفید شما را تلف خواهند کرد. شما باید در ۳ دقیقۀ اول مکالمه با کمک سؤالات خود و پاسخ های آن ها، این موضوع را ارزیابی کنید که آیا این شخص قابلیت تبدیل شدن به مشتری را دارد یا خیر؟ در صورت منفی بودن، از او به خاطر تماس گرفتن با شما تشکر کنید و به سراغ تلفن های بعدی بروید.البته به هیچ وجه عصبانی نشوید

در ادامه همراه من باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *