بــیــگ تــم
مرجع قالب وردپرس ، افزونه وردپرس ، آموزش وردپرس ، هاست وردپرس

جستجو
فقط جستجو من
جستجو در عنوان
جستجو در محتوا
جستجو در دیدگاه ها
جستجو در خلاصه ها
Filter by Custom Post Type
برگه‌ها
پیش نمایش فرم
اسلایدر دلخواه

نحوه مشخص کردن وضعیت تجاری فعلی یک کسب و کار،قسمت اول

نحوه مشخص کردن وضعیت تجاری فعلی یک کسب و کار،قسمت اول
Rate this post

سلام دوستان عزیز وقت شما بخیر
در ادامه اموزش های تجارت الکترونیک و بازاریابی در این سری از آموزش ها همراه شما هستیم با نحوه مشخص کردن وضعیت تجاری فعلی یک کسب و کار. دوستان عزیز در دنیای سخت و نفسگیر بازاریابی در این زمان شما باید همیشه بررسی کنید که وضعیت تجاری خود چگونه است و آن را در بازه های زمانی یکسان مورد تحقیق قرار دهید که بتوانید در صورت بروز مشکل ان را به زودی رفع نمائید.دوستان عزیز هر محصول از هر شرکت و کسب و کاری از زمانی که به بازار فروش عرضه می شود تا زمانی که عمرش در بازار به پایان رسیده و منسوخ شود، چهار مرحله را پشت سر می گذارد که به منحنی عمر محصول معروف است.این چهار مرحله به صورت زیر است:

1. مرحله معرفی
2. مرحله رشد
3. مرحله بلوغ و اشباع
4. مرحله افول

حال شما برای بررسی وضعیت تجاری خود باید موارد مهمی را مورد بررسی قرار دهید که به صورت زیر است:

  • شما باید موقعیت خود را حفظ کنید

در مرحله نخست شما باید موقعیت خود را حفظ کنید.در صورتی که شرکت و یا کسب و کار شما از جذابیت بازار قوی و موقعیت رقابتی زیادی برخوردار است سرمایه گذاری برای رشد را با حداکثر توان ادامه داده و قدرت خود را حفظ نمایید.یعنی شما باید بررسی کنید که میتوانید در این دوره زمانی موفق باشید و در این بازار سخت دوام بیاورید یا خیر که در اینصورت میتوانید در مورد کسب و کار خود بهتر تصمیم گیری کنید

  • مدیریت سرمایه گذاری های خود را به بهترین نحو صورت دهید

دوستان عزیز در صورتی که شرکت و کسب و کار شما از جذابیت بازار و موقعیت رقابتی متوسط برخوردار است می بایست برنامه های فعلی خود را حفظ و سرمایه گذاری را در بخش هایی از بازار انجام دهید که ریسک پایین و سود آوری خوب داشته باشد.یعنی شما باید در ابتدا به سود آوری بیاندیدشید و آن را سرلوحه کار خود قرار دهید چرا که میتواند کسب و کار شما را گسترش دهد

یادت نره بخونیش :   نکاتی مهم در مورد بازاریابی،قسمت دوم

در ادامه همراه من باشید

باکس دانلود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.