بــیــگ تــم
مرجع قالب وردپرس ، افزونه وردپرس ، آموزش وردپرس ، هاست وردپرس

جستجو
فقط جستجو من
جستجو در عنوان
جستجو در محتوا
جستجو در دیدگاه ها
جستجو در خلاصه ها
Filter by Custom Post Type
برگه‌ها
پیش نمایش فرم
اسلایدر دلخواه

نحوه مشخص کردن وضعیت تجاری فعلی یک کسب و کار،قسمت دوم

نحوه مشخص کردن وضعیت تجاری فعلی یک کسب و کار،قسمت دوم
Rate this post

سلام دوستان عزیز وقت شما بخیر
در ادامه سری آموزش های نحوه مشخص کردن وضعیت تجاری فعلی یک کسب و کار در قسمت دوم در خدمت شما عزیزان هستم.در این سری از آموزش ها بررسی میکنیم که چگونه میتوان مشخص کرد که وضعیت تجاری کسب و کار به چه صورت است و آیا نیاز به اعمال تغییرات در سیاست های کاری وجود دارد و یا وجود ندارد زیرا وضعیت کسب و کار به صورت کامل میتواند در موفقیت و شکست یک کسب و کار دخیل باشد

  • سود آوری کسب و کار خود را بطور انتخابی بسازید

دوستان عزیز وقتی که شرکت و کسب و کار شما دارای جذابیت بازار متوسط است اما همان کسب و کار ازموقعیت رقابتی بالایی برخوردار باشد شما باید سرمایه گذاری خود را درجذاب ترین بخش های بازار کسب و کار مربوطه انجام داده و توان مقابله با رقبا را داشته باشید. تاکید بر سودآوری و یا افزایش بهره وری را فراموش نکنید که برای کسب و کار مهمترین فاکتور تلقی میشود

  • در زمان های مناسب سرمایه گذاری خود را قطع کنید

دوستان عزیز یکی از مهمترین فوت و فن های فروش و بازاریابی این است که هنگامی که جذابیت بازار و موقعیت رقابتی کم باشد، فروش زمانی مناسب می شود که بیشترین نقدینگی را برای شما به وجود آورد. میبایست هزینه های ثابت را قطع کرده و سرمایه گذاری صورت نپذیرد.در این حالت شماموفق میشوید که در زمان رکود از سرمایه گذاری و هدر دادن سرمایه خود جلوگیری کرده اید

  • شما باید درآمد حاصل از کسب و کار خود را مدیریت کنید

دوستان عزیز یکی از مهمترین نکات این است که اگرجذابیت بازار کسب و کار شما کم و موقعیت کاری به حالتی رقابتی متوسط تبدیل شد، مدیریت خود را درسودآورترین بخش ها متمرکز کرده،سرمایه گذاری را کم و خط محصول را بهبود دهید.

  • در نهایت باید بازهم مدیریت و توجه خاصی به سرمایه خود مبذول دارید

دوستان عزیز هنگامیکه جذابیت بازار کسب و کار شما کم شد ولی از موقعیت رقابتی بالایی برخوردار باشید می بایست بر درآمدهای فعلی خود مدیریت کرده و توجه خود را معطوف به بخش های جذاب بازار نمایید.

یادت نره بخونیش :   بررسی شعار های تبلیغاتی معروف،قسمت دوم

ممنونم از همراهی شما عزیزان

باکس دانلود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.