برترین راهکارها برای افزایش اعتبار سایت وردپرسی

برترین راهکارها برای افزایش اعتبار سایت وردپرسی (1)

آن چه که سبب می شود یک مشتری برای خرید از وب سایت شما، استفاده از خدمات شما و یا بهره مندی از مهارت های شما به سایت شما رو آورد، اعتباریست که مسلما هر یک از وب مستران سعی دارند زودتر به آن دست یابند.برای این که یک وب سایت هر چه زودتر به اعتباری که دلخواه مدیر ان است دست یابد،علاوه بر استفاده از افزونه های وردپرسی متنوع موجود و یا نکات موثر در سئو و بهینه سازی وب سایت،لازم است که خدماتی را در وب سایت خود ارائه دهد که در این مقاله به مرور و بررسی این راهکار ها برای افزایش اعتبار سایت میپردازیم.

برای افزایش اعتبار سایت خود چه کنیم؟

لزوم کسب اعتبار سایت وردپرسی

یک جمله ی کاربری همیشه وجود دارد و آن این است که در صورتی که اعتبار نباشد، مشتری هم نیست! بنابراین اولین و مهمترین فاکتوری که سبب میشود به فکر راه اندازی یک وب سایت و کسب اعتبار باشیم،جلب نظر مشتریان است.

برخی از کمپانی ها و وبسایت هایی که ارائه دهنده خدمات و فروشنده محصولات هستند،پس از مدتی بدون توجه به کسب اعتبار سایت و شهرت فعالیت می کنند.به عنوان مثال زمانی که شما قصد دارید از وردپرس استفاده کنید،هرگز به دنبال سازنده و طراح و یا عوامل مربوط به ان نخواهید بود.چون تاریخچه ودرپرس بیانگر این اعتبار سایت و شهرت است و نیازی به تحقیق نیست.

در صورتی که شما کسب وکار اینترنتی دارید و با استفاده از آن قصد دارید مشتریان خود را جذب کنید،نیاز است که به اعتبار سایت و کسب آن توجه ویژه ای داشته باشید.

اما سوالی که پیش می آید این است که چه چیزی سبب جلب نظر مشتریان و کسب اعتبار سایت است؟ برای معتبر شدن وب سایت خود چه کنیم؟ چه عواملی سبب معتبر شدن یک تجارت اینترنتی می شود؟

پاسخ به تمامی سوالت مطرح شده را در ادامه دریافت خواهید کرد.

چگونه سایت خود را معتبر کنیم؟

1-طراحی وب سایت به بهترین شکل

قطعا برای شما هم پیش آمده است که به دنبال یک مطلب خاص باشید و در اینترنت سرچ کنید.با فشاردادن دکمه INTER ، جست وجوی مورد نظر شما در اولین نتیجه یافت شود.اما بعد از کلیک بر روی مطلب مورد نظر به سمت وب سایتی هدایت شوید که طراحی و بی نظمی قالب آن شما را سردرگم کرده و باعث شده از سایت خارج شوید!

طبق بررسی هایی که در زمینه سئو و جذب کاربران به سمت وب سایت ها انجام داده ایم،متوجه شدیم که بین 75 تا 94 درصد از قضاوت هایی که در ارتباط با وب سایت انجام میشود، ارتباط مستقیمی با ظاهر سایت و قالب وردپرسی می باشد که شما استفاده می کنید.

اعتبار سایت با یک طراحی معتبر آغاز می شود.بعد از آن که اولین گام را پشت سرنهادید،راه برای به کارگیری سایر مواردی که در ادامه بررسی می کنیم هموارتر میشود.

2-جلوگیری از داون شدن و خراب شدن وب سایت ها

یک سایت با داشتن ظاهری مناسب و منحصر به فرد به تنهایی نمیتواند سبب جذب مخاطب و کسب اعتبار سایت شود.هیچ چیز بدتر از رو به روشدن با لینک های خراب و همچنین سرعت لودینگ پایین وب سایت نیست.برای افزایش سرعت وب سایت راه های اساسی ای وجود دارد که به آن پرداخته ایم.یک سایتی که به صورت معمول مطالبی را منتشر می کند ممکن است اعتبار سایت خاصی را کسب نکند.اما سایتی با لینک های خراب و سرعت پایین قطعا پس از مدتی داون می شود.

3-پشتیبانی و ارائه خدمان پس از فروش به مشتریان وب سایت

نرم افزارهای چت آنلاین در وردپرس و همچنین افزونه های میزکار در وردپرس از جمله بخش یی هدکه برای پشتیبانی بعدی به مشتریان در وردپرس نصب میشوند.دقت کرده باشید قبل از هر خریدی مشتریان نسبت به کسب اطلاعات درباره ی خدمات پس از فروش و ارائه گارانتی اعلام نظر می کنند.به عنوان مثال ضمانت بازگشت کالا و یا ضمانت تعمیر کالای فروخته شده و…

ارائه گارانتی و پشتیبانی به مشتریان

4-نمایش نمونه کار به صورت برجسته در وب سایت

در صورتی که خدماتی را ارائه می کنید،باید در وب سایت خود نمونه آن ها را قرار دهید.به عنوان مثال در وب سایت های بزرگ،یک قالب وردپرس با پیش نمایش زنده به مشتریان ارئه میشود و مشتری می تواند امکانات آن را در حال مشاهده کند.نمونه فعالیت شما ضامن موفقیت های بعدی شماست.

5- ایجاد بخش بازخورد برای مشتریان

یکی از بخش هایی که در وب سایت های بزرگ برای جذب مشتریان قرار داده میشود، بخش بازخورد یا نظرات مشتریان است.توجه داشته باشید که این بخش با نظرات زیر نوشته ها متفاوت است.در صورتی که مشتریان شما از وب سایت های بزرگ می باشند، وجود نظرات آن ها سسب دو چندان شدن اعتبار سایت برای شما خواهد شد.

بنابراین بازخورد ها،چه مثبت و چه منفی می تواند نقش موثری در موفقیت شما داشته باشد.

6-ساخت لیست مشتریان و تعداد آن ها در وب سایت

یکی از بهترین راهکارها برای جذب مشرتی،قرار دادن لیست مشتریان در وب سایت و یا تعداد آن هاست.به عنوان مثال یکی از بزرگترین وب سایت های وردپرسی،لیست مشتریانی مطابق با شکل زیر تهیه کرده است که تعداد مشتریان خود را روزانه به کاربران اطلاع میدهد:

ساخت لیست مشتریان و تعداد آن ها در وب سایت

قراردادن تعداد مشتریان و به علاوه،تعداد خرید برای هر محصولی که در سایت درج شده است،سبب میشود تا مشتری به وب سایت شما اعتماد کند و خرید خود را سریع تر انجام دهد.

در صورتی که یک وب سایت تازه تاسیس دارید،بهتر است که از هر سروریسی که به مشتری ای که از وب سایت شماخرید می کند،یک اسکرین تهیه کنید و به جای نمایش تعداد فعلی که ممکن است خیلی کم باشد،آن را در سایت نشان دهید.

ادامه راهکارها را در بخش بعدی دنبال کنید.

شادباشید.

بیگ تم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *