برگه های اصلی در وردپرس

بازاریابی پارتیزانی (چریکی) چیست؟ ،قسمت دوم

سلام دوستان عزیز وقت شما بخیر
در ادامه اموزش های بازاریابی چریکی در قسمت نهایی همراه شما عزیزان هستم.در این آموزش ها بررسی کردیم که بازاریابی پارتیزانی چیست و در چه مواردی از این نحوه بازاریابی استفاده میشود و همچنین در ادامه به بررسی مزایا و معایب این نوع بازاریابی میردازم.پس تا انتها با من همراه باشید دوستان عزیز

دوستان عزیز توجه کنید که قبل از این که ویژگی های مهم بازاریابی پارتیزانی را بررسی کنیم، باید تاکید کنیم که بازاریابی چریکی یا پارتیزانی به طور مشخص برای کسب و کارهای کوچک بسیار موثر خواهد بود و برای کسب و کار های بزرگ در اکثر موارد نمیتواند موثر باشد همچنین مدیران سازمان هایی که سودآوری هدف آنها نیست نیز می توانند از این تکنیک های بازاریابی پارتیزانی بهره بگیرند.

مورد دیگری که وجود دارد این است که در بازاریابی پارتیزانی چابکی و امکان تغییر برنامه ها بر اساس شرایط بازاریاب و همچنین شرایط کسب و کار از اهمیت خاصی برخورددار است و این همان نکته ای است که شرکت های کوچک را از سایر شرکت های موجود متمایز می سازد. برای تشریح بهتر بازاریابی پارتیزانی باید به این مشخصه های کلیدی اشاره کنیم :

  • در بازاریابی پارتیزانی  در کسب و کار های موجود تاکید بر سودآوری است و نه تنها افزایش فروش.
  • یک راه مفید برای اندازه گیری موفقیت در بازاریابی پاتیزانی سنجش تعداد رابطه ای است که شما در مدت زمان مشخصی ایجاد کرده اید
  • بازاریابی پارتیزانی نیروهای خود را صرف بازار هدف و مخاطبین خود می سازد تا بازاریابی انبوه و هدف قرار دادن جامعه ای بزرگ.
  • برای توسعه کسب و کار در این روش از بازاریابی تاکید خاصی بر ایجاد روابط جدید، افزایش تعداد معاملات با افراد فعلی، افزایش حجم معاملات است
  • در این روش به جای رقابت برای حذف، تلاش برای همکاری با دیگر کسب و کارها است.
  • به جای پول و سرمایه، ورودی اصلی بازاریابی پارتیزانی، صرف زمان و انرژی است.

ممنونم از همراهی شما عزیزان

موفق باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *