اشتباهات متداول در ساخت فروشگاه های آنلاین،قسمت دوم

سلام و عرض ادب و احترام خدمت شما عزیزان
با ادامه بررسی اشتباهات متداول در ساخت فروشگاه های آنلاین همراه شما هستم و در این قسمت به بررسی ادامه موارد میپردازم.

  • نیاز به عضویت در فروشگاه برای خرید

این مورد مستقیما به آیتم قبلی بستگی دارد . اگر مشتری شما برای خرید حتما مجبور به وارد شدن به حساب خود و یا عضویت در سایت و فروشگاه شما داشته باشد مانع دیگری است که شما در سر راه او قرار داده اید و این اصلا خوب نیست پس توجه کنید که موانع را از سر راه خرید مشتریان بردارید

  • نبود امکان جست و جوی قدرتمند در وب سایت

اگر یک مشتری دقیقا بداند که دنبال چه چیزی در فروشگاه می گردد دیگر مشکلی وجود ندارد ولی بسیاری از مشتریان استفاده از یک موتور جستجو را انتخاب خواهند کرد به جای جستجو از طریق دسته بندی و منو . شما باید مطمئن شوید که قابلیت جستجو در سایت و فروشگاه به خوبی طراحی شده است ، و ترجیحا دارای فیلتر برای جستجوهای مختلف است. شما می توانید با طراحی یک جستجوی ساده و سریع در سایت و فروشگاه، کاربر خود را به مقصد نهایی اش برسانید

  • خدمات ضعیف فروشگاه

این مورد شبیه پنهان کردن اطلاعات تماس است . شما باید راهی آسان در اختیار مشتری در فروشگاه خود قرار دهید تا بتواند با شما در ارتباط و تعامل باشد و هر گونه مشکل و سوالی را بتواند برطرف کند . آنها باید احساس کنند در هر زمان پشتیبانی میشوند و اینگونه به سایت و فروشگاه شما بیشتر اعتماد می کنند

  • قرار دادن تصاویری کوچک از محصولات

از آنجا که مشتریان در حال خرید از فروشگاههای اینترنتی نمی توانند از لحاظ فیزیکی محصولات را در اختیار داشته باشند،  قبل از خرید و سفارش، در وب سایت شما جستجو می کنند که در این صورت شما باید تا آنجا که می توانید راهی طراحی کنید تا به این مهم بهبود بخشید . گذاشتن عکس های کوچک در سایت و فروشگاه باعث کمرنگ شدن این تاثیر می شود

در ادامه و قسمت نهایی با بقیه موارد همراه من باشید
موفق و پیروز و سربلند باشید

اشتباهات متداول در ساخت فروشگاه های آنلاین،قسمت اول
اشتباهات متداول در ساخت فروشگاه های آنلاین،قسمت سوم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *