سوالات اولیه در راه اندازی فروشگاه آنلاین -بخش دوم

سلام خدمت شما دوستان همراه
با ادامه سوالات اولیه ای ک ممکن است در هنگام راه اندازی فروشگاه آنلاین به ذهن شما برسد،همراه هستم.پس دوستان عزیز تا انتها با من همراه باشید:

کدام سیستم پرداختی را باید انتخاب کنم؟
جولین در ابتدا استفاده از درگاه پرداختی پی پال را پیشنهاد می دهد ،دلیل این امر چیزی نیست جز اینکه ،پردازشگر این سیستم به طور گسترده بین مصرف کنندگان به عنوان یک سیستم امن برای قبول امنیت پرداخت های مالی پذیرفته شده است.به طوریکه هیچ هزینه جانبی برای ثبت نام ،شارژ ماهیانه و استفاده از خدمات پی بال وجود ندارد.ولی بر طبق توصیه جولین، که اعلام می کند کاربرانی که قصد استفاده از این سیستم را دارند، هوشیار باشند زیرا که هزینه های خدمات پی بال به صورت یکباره اوج می گیرد و در صورتی که ممکن است خود فرد اصلا مطلع نشود.برای مثال استفاده کنندگان از خدمات پی بال ۲٫۹ درصد از کل ارزش تراکنش و همچنین حدود ۳۰ سنت برای هر تراکنش باید بپردازند!!! و حتی یک سیستم امن دیگری معرفی شده توسط جولین که این سیستم تراکنش مبلغی معادل 99 دلار در ابتدای ثبت نام ، 20 دلار به طور ماهیانه و همچنین 10 سنت برای هر تراکنش دریافت می کند.

اما امروزه خیلی از خریداران در خریدهای آنلاین خود ترجیح می دهند که از خدمات اعتباری کارت های خود استفاده کنند تا یک سیستم سوم دیگری!!! شما می توانید از هر کدام یک از این ارائه کنندگان خدمات،یک حساب تجاری تهیه کنید.توجه داشته باشید که برخی از این ها برای تراکنش های ماهانه به صورت 20 تا 50 دلار و همچنین مبلغی را به صورت درصد از کل مبلغ منتقل شده را دریافت می کنند و یا برخی دیگر مبلغی را به صورت کلی و بی توجه به مبالغ منتقل شده به صورت ماهیانه یا سالانه دریافت می کنند.

چگونه از ارائه خدمات به مشتری بر بیایم؟
برای پاسخگویی به نگرانی ها و مشکلات مشتریان به صورت مطلوب،ممکن است شما خواستار انتخاب یک ارائه دهنده خدمات تجارت الکترونیک باشید که برای شما دسترسی به یک ابزار مدیریت روابط مشتری یا سی آر ام را فراهم کند.بیشتر ارائه دهندگان خدمات تجارت الکترونیک یک گزینه استفاده از این ابزار را هم با دریافت هزینه ای معادل ۲۵ تا ۷۵ دلار در ماه فراهم می کنند.

ابزار سی آر ام روش های مختلفی را که مدیران با مشتریان خود در تعامل هستند را،در یک جای مرکزی ثبت و ضبط کرده و به صورت ساختار یافته در می آورند،که این اطلاعات می تواند شامل اطلاعات تماس ،خریدهای اخیر ،شکایات و همچنین سفارشاتی که هنوز انجام نشده است.شما می بایست یک خط تلفن به صورت رایگان جهت اختصاص داده شدن به امور و خدمات مشتریان خود قرار دهید و یا می توانید یک سامانه گفتگوی زنده در کنار سایت خود ایجاد کنید و بتوانید به صورت شبانه روز آن را اداره و کنترل کنید،چرا که یکی از ویژگی های خرید انلاین در دسترس بودن ان در تمام شبانه روز می باشد.

خب دوستان تا همینجا کافی می باشد
پس شما به دنبال یک درگاه پرداختی مناسب و همچنین یک سیستم پاسخگویی به مشکلات مشتریان تان باشید
ازهمراهی شما دوستان متشکرم
می توانید ادامه مطالب را در لینک بعدی دنبال کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *