مروری بر سئو در سال 2014

مروری بر سئو در سال 2014

در سالی که گذشت،سئو و استراتزی های سئو نیز همواره در حال تعییر بود و الگوریتم های موجود نیز برای سال 2015 تغییر داده شد.در مورد سئو در سال 2014 پیش از این صحبت کردیم.در پست های بعدی در مورد استراتزی های جدید سئو نیز در 2015 صحبت می کنیم.در این مقاله فصد داریم قبل از پرداختن به سئو در 2015،خلاصه ای نکات مهم در سئو در سال 2014 رو یادآوری کنیم.

سئو ئ بهینه سازی سایت در 2014

اهمیت بیشتر گوگل بر نویسندگی

تنها نویسنده یک کتاب به عنوان نویسنده شناخته نمیشه.بلکه از نظر خیلیا نویسندگی در سایت هم علاوه بر یک تخصص یک حرفه ی جدا تلقی میشه.گوگل در سال 2014 از مبحثی به نام رنک نویسندگی سخن به میان آورد.البته این موضوع پیش از این هم مطرح شده بود.

در سال 2013 گوگل معیار های نویسندگی رو مطرج کرد تا تعداد کلیک های صورت گرفته رو به سمت سایت های پرمحتوا هدایت کنه.این موضوع منجر به رقابت بین نویسنده های سایت ها برای کسب رتبع بهتر شد.اگه دقت کنید برخی از سرچ های با مشخصات کامل نویسنده نتیجه میدن.در حالی که خیلی از مطالب هم هیچ شناسه از نویسندشون رو ندارن!

اما شاید بپرسید این الگوریتم چه طور اعمال شده!؟

خب مسائل امتیاز دهی به نوشته های نویسنده همچنان مطرح بوده و این یکی از روش های رتبه دهیه.اما شهرت و صداقت نویسنده در انتشار مطالبش از همه چیز مهم تره.صداقت یک نویسنده زمانی مطرح میشه که سایتش با محتوای جدید باشه و هیچ گاه از جایی کپی برداری نکنه.این عمل از دید گوگل هم مخفی نخواهد موند!

به موضوع شیوه نوشتن و نویسندگی در سال 2014 بیش از پیش پرداخته شد.

2dit

اهمیت فعالیت در شبکه های اجتماعی

این مهم رو جدی بگیرید.در سال 2014 فیس بوک با کسب 21.25 درصد کل ترافیک در شبکه های احتماعی رتبه اول روکسب کرد.این موضوع رو از همین الان پی گیری کنید.چرا که در سال 2015 پیش از امسال بر اهمیت اون افزوده میشه.بدین منظور از کاربران لایق و علاقمندتون کمک بگیرید تا پروفایل های شمارو در شبکه های اجتماعی مدیریت کنن.

بازاریابی محتوا به جای واژه سئو

واژه بازاریابی محتوا اولین بار در این سال معرفی شد.شیوه های سئو و بازاریابی محتوا شاید از نظر عملی با هم متفاوت باشن .اما همگی در راستای شناخته شدن سایت شما بین کاربرانه.

در بازاریابی محتوا تاکید شد که از هر روشی برای شناسونده خودتون با مخاطب استفاده کنید.در بازاریابی محتوا هم کلمات کلیدی،کدهای مناسب قالب،استفاده از تگ ها مختلف به عنوان سرتیتر حرف اول رو میزنه.

موفق باشید

منبع:بیگ تم

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *