بــیــگ تــم
مرجع قالب وردپرس ، افزونه وردپرس ، آموزش وردپرس ، هاست وردپرس

جستجو
فقط جستجو من
جستجو در عنوان
جستجو در محتوا
جستجو در دیدگاه ها
جستجو در خلاصه ها
Filter by Custom Post Type
برگه‌ها
پیش نمایش فرم
اسلایدر دلخواه

خانه / آموزش ووکامرس / مراحل راه اندازی فروشگاه اینترنتی – بخش چهارم

مراحل راه اندازی فروشگاه اینترنتی – بخش چهارم

مراحل راه اندازی فروشگاه اینترنتی - بخش چهارمReviewed by مدیرکل on Sep 23Rating: 5.0

سلام دوستان
در این مطلب به بیان نکات مرحله طراحی صفحات وب می پردازم ،پس دوستان تا انتها همراه من باشید

نقشه سایت ،منوها و زیرمنوهای فروشگاه انلاین
یکی از مواردی که در بهینه سازی سایت و فروشگاه اینترنتی و همچنین در بازاریابی محتوای اثر دارد،معماری کلی فروشگاه شما می باشد.برای همین دلیل بهتر است که شما طراحی نقشه سایت و معماری فروشگاه تان را به دست یک کارشناس سئو و طراحی سایت بسپارید و یا از یک الگوی مناسب و خوب بهره بگیرید.

ساده تر بودن معماری و نقشه فروشگاه
اهمیت طراحی صحیح در معماری و نقشه سایت در استفاده مداوم و دائمی از کارهای اولیه شما می باشد.حتی گاهی شما قالب و چیدمان فروشگاه خود را هر چندوقت یک بار تغییر دهید، که با تغییر نقشه سایت و چیدمان منو ها و زیرمنوها از رتبه سایت شما کم می شود،لینک و آدرس های صفحات شما هم تغییر خواهد کرد.پس لازم است شما در ابتدا برای ایجاد معماری اصولی و نقشه ی استاندارد وب سایت تان دقت لازم راداشته باشید.شما به موارد زیر در ساخت نقشه فروشگاه خود دقت نمایید:

زیرمنوهای درباره ما :
تاریخچه ، معرفی ، استخدام

زیر منوهای تماس با ما:
فرم ارتباط سریع ، آدرس بر روی نقشه ، ایمیل و تلفن تماس

زیرمنوها ی اخبار:
مقاله ، اخبار جدید ، ارسال خبر

زیر منوهای تخفیف :
فهرست کدهای تخفیف

زیر منوهای آموزش:
آموزش سفارش ، آموزش خرید ، همچنین آموزش های دیگر که معمولا آموزش استفاده از محصولات و خدمات قابل فروش در فروشگاه آنلاین است.

این نمونه موارد پیشنهادی بود که برای منو و زیرمنوهای شما مناسب است،اگر شما بخواهید منوها و زیرمنوهای شما موارد دیگری داشته باشد،می توانید از فروشگاه های اینترنتی موفق ایده بگیرید و موارد جدید دیگری را به زیرمنوهای تان اضافه کنید،و یک نکته ای که اینجا وجود دارد که هر چه شما منوها و زیرمنوهای خودتان را پیچیده تر کنید ،از نظر کاربران و بازدیدکنندگان ،فروشگاه اینترنتی ضعیف تری را جلوه داده اید.به طور معمول وظیفه ی طراحی نقشه سایت با شرکت طراح فروشگاه انلاین می باشد.

چگونگی جمع آوری اطلاعات متنی و تصویری در فروشگاه آنلاین
بیشتر شرکت های طراحی سایت و طراحان ،اطلاعات متنی را به صورت فایل Word با فونت Tahoma و سایز ۱۲ یا ۱۴ دریافت می کنند و همچنین اطلاعات تصویری مربوط به هر بخش را به صورت طبقه بندی شده با کیفیت استاندارد و با وضوح دریافت می کنند. اگر شما می خواهید تصاویر کالا و برخی از بخش ها را ارسال کنید ،بهتر است که در صورتی تصاویر با کیفیتی از کالاها ندارید به شرکت طراحی سایت، سفارش عکاسی صنعت مربوط به کالاها و برخی از موارد دیگر که درفروشگاه اینترنتی شما کاربرد دارد را بدهید .

درصورتی که تصاویر بنرهای فروشگاه شما منحصر بفرد باشد،این فروشگاه در بین کارشناسان طراحی وب از امتیاز ویژه ای برخوردار می شود و حتما بدانید که کاربران و خریداران فروشگاه های اینترنتی نسبت به منحصر بفرد بودن مطالب و تصاویر فروشگاه آگاهی دارند و در این مورد باهم به تبادل نظر می پردازند.

دوستان در این مطلب فقط به بیان نکاتی برای طراحی صفحات وب پرداختم
شما می توانید در مطلب نهایی،آخرین مراحل مربوط به راه اندازی فروشگاه اینترنتی را دنبال کنید
ازهمراهی شما دوستان سپاسگزارم

باکس دانلود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر سنجی قالب وردپرس کــــانی شـــاپ همراه با 53 جایــــــزه بزن بریم نظر بدیم