بــیــگ تــم
مرجع قالب وردپرس ، افزونه وردپرس ، آموزش وردپرس ، هاست وردپرس

جستجو
فقط جستجو من
جستجو در عنوان
جستجو در محتوا
جستجو در دیدگاه ها
جستجو در خلاصه ها
Filter by Custom Post Type
برگه‌ها
پیش نمایش فرم
اسلایدر دلخواه

خانه / بازاریابی اینترنتی / بازاریابی شبکه های اجتماعی / نکات برندینگ در استفاده از اینستاگرام – بخش اول

نکات برندینگ در استفاده از اینستاگرام – بخش اول

نکات برندینگ در استفاده از اینستاگرام - بخش اولReviewed by مدیرکل on Sep 14Rating: 4.5

با عرض سلام و احترام خدمت شما دوستان عزیز همراه
با نکاتی دیگر از بازاریابی شبکه اجتماعی دربخش اینستاگرام خدمت شما دوستان می باشم.بعضی از بازاریابانی که در اینستاگرام مشغول به بازاریابی می باشند به قدرت و توانایی این شبکه پی برده اند.

برطبق تحقیقات انجام شده توسط موسسه VML Qais،به این نتایج رسیده اند که تنها 123 مورد از 500 مورد شرکت های برتر از نظر فورچون دارای حساب کاربری در شبکه اینستاگرام هستند و ۳۸۷ مورد از این ۵۰۰ شرکت دارای حساب توئیتر هستند و ۳۴۸ مورد از آنها هم دارای صفحات فیسبوک می باشند.

در حالی که تعداد شرکت ها و برندهایی که به این شبکه اجتماعی می پیوندد در حال افزایش می باشد،ولی نرخ تصاویر در این شرکت ها پایین می باشد و این شرکت ها کمتر به درج تصاویر یا ویدیو در این شبکه می پردازند. شما می بایست دید خود را نسبت به این زیر ساخت تغییر بدهید و ان را به عنوان وسیله ای برای فعالیت های اجتماعی و نه به عنوان مکانیزم ارتباطی در نظر بگیرید.

کاربران در جستجوی محتوا می باشند و این محتوای جدید را از طریق کاربران دیگری به دست می آورند که در حال حاضر فعالیتی در این شبکه ها ندارند.برندها باید برای تامین محتوای خود در این شبکه ها به گونه ای برنامه ریزی کنند تا فعالیت دیگر کاربران قدیمی تر را ترغیب کنند.

ویدئو و عکس:
اینستاگرام ویژگی ویدئو خود را در سال 2013 و با عنوان “هر آنچیزی که شما به آن در رابطه با اینستاگرام عشق می ورزید و این متحرک است” معرفی کرد.با این حال،حدود 26 دردصد از برندها در شبکه اینستاگرام فعالیت بیشتری را با استفاده از عکس به نسبت استفاده از ویدیو از طرف کاربران و دنبال کنندگان خود دریافت می کنند.تنها 6 درصد از تمام پست های ارسالی توسط برندها،شامل ویدئو می باشد و تنها توسط 43 برند از 65 برند فعال در این شبکه اجتماعی مورد استفاده قرار گرفته است.

شبکه اینستاگرام ، برتری به نسبت بزرگی در بین تعدا دفعات مورد پسندیده شدن در بین ارتباطات مختلف میان کاربران و 500 شرکت برتر دست یافته است و می توان گفت یکی از دلایل برتری این شبکه، برای این است که کاربران در این شبکه اجتماعی به راحتی اقدام به پسندیدن تصاویر تنها با دوبار کلیک کردن بر روی آنها توسط انگشت خود،انجام می دهند،بخاطر همین موضوع متوسط تعدا دفعات پسندیده شدن تصاویر در اینستاگرام برابر با ۲۱۶۴٫۶۳ مورد می باشد ولی درج نظرات در زیر تصاویر به طور متوسط برابر ۳۵٫۰۷ مورد است.

پس از زمینه سازی درباره مطلب موردنظر و نکات آماری به بیان راه کارهایی برای افزایش تعامل در بین کاربران این شبکه اجتماعی در قسمت های بعدی میپردازم.

گام اول را بردارید
شما می توانید از عنوان تصاویر یا ویدئوهای خود برای پرسیدن سوالاتی برای مخاطبان استفاده کنید،و کاربران را به پاسخ گویی به این سوالات و درج نظرات تشویق کنید.

از همراهی صمیمانه شما دوستان سپاسگزارم
برای دریافت مطالب بعدی می توانید به لینک زیر مراجعه نمایید
نکات برندینگ در استفاده از اینستاگرام – بخش دوم

در صورت بروز مشکل و سوال، آن را به بیگ تم درمیان بگذارید

باکس دانلود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر سنجی قالب وردپرس کــــانی شـــاپ همراه با 53 جایــــــزه بزن بریم نظر بدیم