شروع بازاریابی در اینستاگرام – بخش سوم

با عرض سلام و احترام خدمت شما دوستان.امیدوارم روز خوبی را سپری کرده باشید
من با شما همراه هستم با ادامه نکات برای شروع بازاریابی در اینستاگرام .اگر شما دوستان عزیز تمایل به بازاریابی در این شبکه اجتماعی دارید،پس هرچه زودتر بازاریابی خود را آغاز کنید ،و از نکات گفته شده استفاده ببرید.حال به ادامه بررسی بازاریابی اینستاگرام می پردازم:

  • محتوا در اینستاگرام بسازید!!!!

برای اینکه شما بتوانید تعامل موفقیت آمیزی در اینستاگرام داشته باشید،می بایست فعالیت انجام دهید.شما برای قرار دادن تصاویر در اینستاگرام لازم دارید که قبل از آپلود در صورت نیاز آنها را ویرایش کنید،همچنین می توانید از فیلترهای تصاویر موجود در اینستاگرام استفاده کنید ،از دو فیلتری که در اینستاگرام بسیار مورد استفاده قرار می گیرد، یکی حالت بدون فیلتر یا همان Normal و دیگری Mayfair می باشد.

بیشترین تعامل زمانی رخ می دهد که تصاویر محصولات 2/3 از تصاویری که آپلود می کنید را شامل شود،به تعداد دفعات و به روز رسانی هم توجه داشته باشید که بسیار مهم می باشد .هدف شما باید 2 تا 3 تصویر جدید در هفته باشد و زمانی که دنبال کنندگان شما افزایش یافت ،می توانید حضور پررنگ تری داشته باشید.

شما می توانید برای ارتقا تصاویر خود از راه های زیر استفاده کنید:
تصاویر مشتریان خود را به اشتراک بگذارید.
خرید محصولات خود را آسان کنید،شما می توانید با قرار دادن لینکی در صفحه محصول در سایت خود این کار را انجام دهید.
با توجه به خرید روز افزون اینترنتی ،شما باید توجه داشته باشید که از پیشنهادات ویژه وتخفیفات استفاده کنید،که این ها در کنار تصاویر محصولات ،مشتریان را به خرید تشویق و ترغیب می کند.

  • تشویق کردن دنبال کنندگان

مشارکت و تعامل در صفحه ی خود را به وفاداری به نام تجاری تبدیل کنید، شما می توانید این کار را با تشویق دنبال کنندگان فعال خود انجام دهید.،می توانید برای تشویق به مشارکت ،از پشنهادات ویژه و مسابقاتی استفاده کنید. برای جذابیت هم می توانید پیش نمایشی از محصولات و خدمات جدید و رویدادهای آینده نشان دهید

از همراهی شما دوستان با بیگ تم صمیمانه متشکرم
من را هم در قسمت پایانی بازاریابی اینستاگرام همراهی نمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *